Jump to content

FMCN.no - serverskifte November 2008


Thomas.A

Recommended Posts

Vil det si at garasje modulen vil fungere om kort tid?

Edited by Siberiantiger

2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn

2000 mod. | Volkswagen Passat 1.6i | 5-trinn manuell | 100hk | stasjonsvogn

1990 mod. | Opel Vectra 2.0i | 5-trinn manuell | 90hk | sedan

1981 mod. | VW Passat 1.6 | 5-trinn Formel-E | 75hk | combicoupe

Link to comment
Share on other sites

Siden dette er et norsk forum, har dere ikke tenkt på muligheten for å installere og bruke norsk språk på forumet? Ikke det at jeg ikke liker eller ikke kan engelsk, men det hadde jo vært penere og mer helhetlig hvis alt er på norsk..

 

Har funnet en pakke dere kan prøve.. den er fra IP.Board

 

http://resources.invisionpower.com/index.p...p;showfile=1355

2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn

2000 mod. | Volkswagen Passat 1.6i | 5-trinn manuell | 100hk | stasjonsvogn

1990 mod. | Opel Vectra 2.0i | 5-trinn manuell | 90hk | sedan

1981 mod. | VW Passat 1.6 | 5-trinn Formel-E | 75hk | combicoupe

Link to comment
Share on other sites

Beklager seint svar, litt opptatt med skiftnøkkelen i helga!

 

Garasjen vil fungere om kort tid ja - håper jeg rekker å gjøre den ferdig i kveld eller i morgen ettermiddag.

 

Vi jobber med norsk oversetting av filene selv, den pakken du linker til - er så å si ubrukelig. Det er maks 10% som er oversatt.. Har prøvd denne, og den er ikke spesielt god. Mye 'rar' tekst fant jeg også, men driver som sagt med en egen utgave.

 

Finnes dog flere forum som bruker IP.Board og har norsk språkpakke, men desverre så vil de enten ikke gi fra seg den norske oversettelsen eller så "vet de ikke hvem som har ansvaret" for dette. Har vært i kontakt med minst 10 forskjellige forum/administratorer.

I'm off..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...