Bdt Posted November 20, 2008 Posted November 20, 2008 Er brakettene til å feste stabbstagget foran på sierra cosworth samme som på vanlig sierra? COS it`s WORTH it!
Kverna Posted November 20, 2008 Posted November 20, 2008 Er brakettene til å feste stabbstagget foran på sierra cosworth samme som på vanlig sierra?Tenker du på det blekket som holder foring og stabstag sammen og fast til bilen ? Vil tro de på cosworth er større, i og med at stabstaget er tykkere. Men igjen så kan det hende foringer fra sierra, og sierra cosworth, er like i diameter.. Humm, vet ikke hva jeg skal tro jeg Min fotoblogg
armani Posted November 20, 2008 Posted November 20, 2008 (edited) jeg tror de er større på cosworth. de boltes på samme sted, men er jeg tror selve ringen er tykkere Edited November 20, 2008 by armani 2wd sierra cosworth
D.Toft Posted November 20, 2008 Posted November 20, 2008 er andre braketter og andre bolter. kansje en fra sierra dohc passer. siden dem har 27\28mm stabstag.. evt V6 bilene..
Loffen Posted November 20, 2008 Posted November 20, 2008 Dohc stabstag er vel likt som cosworth... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
Bdt Posted November 20, 2008 Author Posted November 20, 2008 jeg tror de er større på cosworth. de boltes på samme sted, men er jeg tror selve ringen er tykkere Passer ikke de i fra dohc kommer jeg å henter dine COS it`s WORTH it!
kimosabi Posted November 22, 2008 Posted November 22, 2008 Cosworth har vel større bolter au. Sierra XR4i
armani Posted November 22, 2008 Posted November 22, 2008 Cosworth har vel større bolter au. Da er isåfall karosseriene forskjellig fordi det er ikke mulig å bytte platene/mutterne på innsiden av karosseriet man skrur boltene i. 2wd sierra cosworth
Recommended Posts