Jump to content

Det er ikke lov å ha noe i fred lenger


RS|Stian

Recommended Posts

Huff da.. Jeg er veldi påpasselig med hvem som vet hvor bilen min er og hvor den står.. Synd at man nok får problemer med politiet hvis man kliner til noen.. Fint med hund :)

Hvor gjevt er det om hunden blir avlivet fordi den angriper noen da?

Link to comment
Share on other sites

var noen som prøvde å ta 3dørsen min for ei stund sia også.

var i bilen 2 ganger først. tok anlegg også prøvde dem å ta den med seg.

knakk rattlåsen, bøyde et "racing" ratt og røska ut alt av ledninger under rattet. rota no ****** rund i bilen og tatt en hel masse udygelige ting. og når jeg kom ut på morran tenkte jeg **** heller, jeg må jo på jobb.

får prøve å koble den jeg da. brukte de ledningene dem hadde brukt, og da satte vindusviskerne igang, ledningen til startern hadde detti ut av kontakta å lå på gulvet. hadde den vært hadde de fått bilen.

så var nok ikke de smarterste gutta

1983 5dørs sierra: død

1985 3dørs sierra: ist prosjekt

 

alt går, det er bare babyer som ikke går ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvor gjevt er det om hunden blir avlivet fordi den angriper noen da?

 

Ser at det kan virke som jeg mente bikkja skulle ete folk her.. Klart det er ikke gjevt men er jo ikke det som er poenget med hund heller. At en hund varsler når det er noen som sniker rundt garasjen skremmer fort bort pakk. Om ikke annet så våkner jeg..

Edited by Tore_TJ
Link to comment
Share on other sites

Guest aasen90

du kan kjøpe en sånn billigalarm som er utrolig effektiv.

Den trekker MINIMALT med strøm før den går av.

Det hele består av en magnetkontakt, en bryter og en KRAFTIG sirene(gjerne gjemt under setet.)

Trenger ikke forklare oppkoblinga, men viktig at du har med 5 sek forsinker i kretsen så slipper du å bruke passasjersiden hver gang du åpner bilen.

Link to comment
Share on other sites

du kan kjøpe en sånn billigalarm som er utrolig effektiv.

Den trekker MINIMALT med strøm før den går av.

Det hele består av en magnetkontakt, en bryter og en KRAFTIG sirene(gjerne gjemt under setet.)

Trenger ikke forklare oppkoblinga, men viktig at du har med 5 sek forsinker i kretsen så slipper du å bruke passasjersiden hver gang du åpner bilen.

 

Og man kan koble opp bryter på den, slik at man bare slår den på når man vil ha den på.

F.eks. når man setter den ifra seg for natten, og ikke når man er innom på den lokale matvarebutikken med masse varer i hendene :)

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Smart!

 

 

Eller en sånn isbjørntråd rundt om med raketter og det hele (hvis du er borte i lengre perioder så klart) :D

- 1989 Ford Sierra 2.0 CL

- 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt)

- 1985 Volvo 240 GL (Solgt)

- 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...)

Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den!

Nå kjent som Mskrinde

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...