Jump to content

Region Øst


Guest Line_m

Recommended Posts

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Guest aasen90

Kom med en dato! Feks vi kan jo starte med møte på kebaben også eventuelt dra på harry tur hele gjengen eller vil det være mer populært å stå der og stille ut bilen sin?

Link to comment
Share on other sites

Guest aasen90

jeg prøvde å ta iniativet og lage et treff som ikke ble tatt godt imot:P, kan ikke noen andre sette opp en dato også får vi treffes:)

Link to comment
Share on other sites

jeg prøvde å ta iniativet og lage et treff som ikke ble tatt godt imot:P, kan ikke noen andre sette opp en dato også får vi treffes:)

 

det ble vel tatt godt i mot synes nå jeg, men det er helt umulig å få alle med på en ting, da folk har forskjellige inntresser utenom bil,

og noen synes jeg er kjappe til å klage, uten å selv kunne komme med noen bedre ideer, bra iniativ.

 

jeg synes nå vi kunne tatt et lite treff oppi dalen jeg da, er vel endel oppi der, ford racing, hovden osv, pluss at det er jo ikke så langt for ,mange av de andre rundt, skjønner selvsagt at det er lettere å flere som blir med i oslo området, men kunne vært gøy å prøvd synes nå jeg, da det har lett for å bli mye rundt oslo, og mindre i "utakantstrøka" :)

hoved poenget er vel å kunne møtes og prate litt tull og være litt sosiale, da trur jeg ikke det har SÅ mye å si hva vi gjør eller hvor

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Hva med ettermiddagstreff på Gardermoen? En fredag ettermiddag med grilling & kjøring? Sikkert mulig å overnatte ute på parkeringsplassen for folk med promille. Billig å leie. Både de som er glad i kjøring og de som liker å stille ut bilen kan få sitt. I tillegg kan vi som liker mat få det.

 

Krever at noen booker og at noen orger en grill evt. mat & drikke. Og seff premier, hvis det er aktuellt.

 

MVH

RS

Caprimaniac- "RS Euroford". Facebook-1.png Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Hva med ettermiddagstreff på Gardermoen? En fredag ettermiddag med grilling & kjøring? Sikkert mulig å overnatte ute på parkeringsplassen for folk med promille. Billig å leie. Både de som er glad i kjøring og de som liker å stille ut bilen kan få sitt. I tillegg kan vi som liker mat få det.

 

Krever at noen booker og at noen orger en grill evt. mat & drikke. Og seff premier, hvis det er aktuellt.

 

MVH

RS

 

Høres ikke dumt ut det.

vi stiller helt sikkert flere fra denne kanten

Link to comment
Share on other sites

Høres ikke dumt ut det.

vi stiller helt sikkert flere fra denne kanten

 

Det er så enkelt å annonsere en av SS2- kjøringene som regionstreff. Hvis noen har ork kan vi premiere biler og servere mat.... ViT regionsansvarlig (?) kan henvende seg til Jan (som atrrangerer SS2- kjøringa?) og spørre/si ifra, så får vi sikkert lov til å sette opp telt og drive på litt i den ene enden av parkeringa.

 

Hvem stiller med grill og pølser?

 

MVH

RS

Caprimaniac- "RS Euroford". Facebook-1.png Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk

Link to comment
Share on other sites

jeg stiller med pølser å bakdekk :) hehe

 

Skal det være pølser GRILLET PÅ bakdekk?

Vil jo tru at det absolutt blir varmt nok, men at odøren på pølsa kanskje blir for de speseillt intresserte.

 

Eller er det rett og slett pølser og ekstra bakdekk til oss som pleier å bruke dem opp sånn utpå formiddagen? Så trrenger vi bare en grill. Og en kokk, men den rollen tar du vel. Har vel lagt merke til at dere er litt ivrige på grillinga der oppe; knallbra det.

Caprimaniac- "RS Euroford". Facebook-1.png Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...