Jump to content

FMCN Trackday, Rudskogen Motorsenter søndag 10. mai -09


351RS

Recommended Posts

Hej

Är vi välkomna från Sverige till denna körning?

Måste man föranmäla sig eller?

Måste man vara medlem?

Heisann,

Dere er selvsagt hjertelig velkomne til kjøring. Kanskje du vet om flere fra Ford Club of Sweden som er interessert i å komme? Det er ikke et must å forhåndspåmelde seg men det gjør jobben litt enklere for oss når dagen kommer. Forhåndsbetaler du blir også prisen for kjøring billigere ;) Du må ikke være klubbmedlem hos FMCN for å kunne komme/kjøre men som sagt, prisene er lavere for de som har gyldig medlemskort. Håper vi ses!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 171
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

3000E, påmelding Rudskogen 10/5, Leif Andersson, tel +46 705619964, ikke medlem, Capri 3000E, under 250hk

 

 

Du er hjertelig velkommen. ;)

 

 

MINNER OM DENNE(bare 9 st !!! av over 30 har sendt meg PM !!!):

 

Ny info 31/3:

 

Påmelding

 

Dere som skal være med(også alle på lista under her), send meg en Pm med følgende info:

(dette gjelder kun kjøringa. Ekstra sjåff, og utstilling, tar vi der oppe)

 

 

Hvis du skal melde deg på, men betaler på treffet, skriver du følgende:

 

Nicket ditt, hva det gjelder og dato, navnet ditt, telefonnr(VIKTIG), klubbmedlem eller ikke medlem, hvilken bil du skal kjøre, og antall hester. Du skal slippe å skrive hvor mange hester du har, men for å avgjøre om vi trenger å dele kjøringa inn i grupper, kan du skrive om du har over eller under 250 hk. Eks:

 

 

351RS, påmelding Rudskogen 10/5, Jan Smalenesen, tlf 555-2222, medlem, Ford Granada 1,6L, under 250 hk."

 

Hvis du vil sikre din plass, og samtidig gjøre det lettere for oss, kan du forhåndsbetale i nettbank, skriv da forhåndsbetaling, istedenfor påmelding, eks :

 

351RS, forhåndsbetaling, Våler 21/6, Jan Smalenesen, tlf 555-2222, medlem, Ford Granada 1,6L, under 250 hk."

Du vil deretter på et kontonr å sette inn pengene på, med videre info.

 

 

 

Kom igjen folkens det begynner å nærme seg.

Link to comment
Share on other sites

Guest klebbe
Heisann,

Dere er selvsagt hjertelig velkomne til kjøring. Kanskje du vet om flere fra Ford Club of Sweden som er interessert i å komme? Det er ikke et must å forhåndspåmelde seg men det gjør jobben litt enklere for oss når dagen kommer. Forhåndsbetaler du blir også prisen for kjøring billigere ;) Du må ikke være klubbmedlem hos FMCN for å kunne komme/kjøre men som sagt, prisene er lavere for de som har gyldig medlemskort. Håper vi ses!

 

 

Hej det låter bra. Ska bli kul o få testa vinterns uppdateringar på bana.

Klebbe, påmelding Rudskogen 10/5, Jimmy Kleibrant, tel +46 703083558, ikke medlem, Sierra Cosworth 2wd, 385 hk

Link to comment
Share on other sites

Hej det låter bra. Ska bli kul o få testa vinterns uppdateringar på bana.

Klebbe, påmelding Rudskogen 10/5, Jimmy Kleibrant, tel +46 703083558, ikke medlem, Sierra Cosworth 2wd, 385 hk

 

 

Ok du det er notert: Du er hjertelig velkommen.

 

Skikkelig moro at dere svensker tar turen, det setter vi stor pris på. ;)

Link to comment
Share on other sites

Vi åpner nå for andre bilmerker !!!!

 

 

Så dere som har spurt tidligere om dette: kom igjen !!

Da melder jeg meg på:

Navn: Carl-Wilhelm

Bil: Opel Kadett C

Effekt: 477,5Hk

Ikke medlem, og kan godt betale på plassen, så får klubben en ekstra hundrings i kassa.

1978 Opel Kadett C grombil prosjekt

2004 BMW 320D M-tec bruksbil

Link to comment
Share on other sites

Bare lurer på hvor vi egentlig skal kjøre. krever sær regler for kjøring på lukket bane. er det ikke motorsport club da.

83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015

85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014

85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:)

88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013

88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5

Link to comment
Share on other sites

Jeg og dama kommer.. Hun skal kansje utpå litt.. :)

-93 Sierra Cosworth STV 4x4
X: -94 Escort Cosworth HTT, -94 Escort cosworth T-25, -94 Escort cosworth T-34, 4x -90 Sierra 4x4 Cosworth, -91 Sierra Cosworth 2wd, - 89 Sierra Cosworth 2wd, -88 Sierra Cosworth 2wd
-91 Scorpio Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Hei kan du sjekke opp om vanlig bil forsikring er godkjent på Rudskogen? eller må det tegnes egen spesial forsikring?

 

Hva er grunnen til at bilene må være registrert på hvite skilter på lukket bane? pga at bila må være EU-godkjent? årsavgift betalt?

83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015

85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014

85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:)

88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013

88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5

Link to comment
Share on other sites

Hei kan du sjekke opp om vanlig bil forsikring er godkjent på Rudskogen? eller må det tegnes egen spesial forsikring?

 

Hva er grunnen til at bilene må være registrert på hvite skilter på lukket bane? pga at bila må være EU-godkjent? årsavgift betalt?

 

Det er vel du som må sjekke opp om DIN bilforsikring dekker banetreff, og jeg kan si det 99% sikkert at den IKKE gjør det. Kræsjer du, går det ut av egen lomme.

Link to comment
Share on other sites

Stemmer nok som Andres sier, dette må du sjekke selv, FMCN tar inget ansvar for hva som evt kan skje når du kjører på banen, og slik er det på ALLE treff. Men vil tro du isåfall må orden med egen forsikring.

 

Bilene må være registrert av to grunner, først og fremst fordi veitrafikkloven gjelder, åsså på banekjøring. Og for det andre vil vi ikke ha "vrakpantbiler", "kjør i hjel idagbiler", osv.

 

Dette skal være så trygt og sikkert som mulig for alle, derfor er dette en grei måte å "sile" ut biler som ikke hører hjemme på en bane, der du tross alt tøyer strikken alt det remmer og tøy kan holde. Og gjerne litt til. :P

Link to comment
Share on other sites

Stemmer nok som Andres sier, dette må du sjekke selv, FMCN tar inget ansvar for hva som evt kan skje når du kjører på banen, og slik er det på ALLE treff. Men vil tro du isåfall må orden med egen forsikring.

 

Bilene må være registrert av to grunner, først og fremst fordi veitrafikkloven gjelder, åsså på banekjøring. Og for det andre vil vi ikke ha "vrakpantbiler", "kjør i hjel idagbiler", osv.

 

Dette skal være så trygt og sikkert som mulig for alle, derfor er dette en grei måte å "sile" ut biler som ikke hører hjemme på en bane, der du tross alt tøyer strikken alt det remmer og tøy kan holde. Og gjerne litt til. :P

 

Hei. leser hva du skriver. greit nok at du vil sile ut kamikaze piloter som sattser too much. for det andre tror jeg det er lite sannsynlig at teknisk slipper evt slike biler utpå banen.

 

At det blir litt Gatebiltakter med kun fine biler som får kjøre på banen er vel også ikke overasket. Saken jeg ville frem til var.evt den grupperingen som hadde en prosjektbil,som nødvendigvis ikke må være regga hele året.mere en hobbybil som kan brukes til div treff.Ikke alle har råd til å ha en slik exstra bil som må dekke alle kriterier.

Godkjenning av alle ombygde biler som eks. en sierra med ettermontert turbo. er jo i utgangspunktet ikke godkjent eller EU godkjent.så da gjennstår det kun å låne prøveskilt.

som det er begrenset antall pr år . Når vanlig veitrafikkregler gjelder på en lukket motor annlegg da lurer jeg på hva man skal dit å kjøre etter. ikke gjelder forsikring .,så da burde man ikke få kjørt. hva hvis noen blir skadet. personskader. Dette er vel viktigere en materielle skader ?

 

greit nok med rudskogen godtar plast prøveskilt. men Våler gjør det ikke. så ting henger ikke på greip for de som ikke har god råd til å holde på med trygg banekjøring. I forhold til å utfolde seg på veien.

Igjen Skal det koste dyrt å holde på med Ford som Hobby og lidenskap.

 

Tror det hadde blitt noe mere populært og mere oppsluttning om man ordnet til en ordning hvor det kunne brukes rettningslinjer for uregga biler til et evt banetreff. En streng

tekninsk kontroll er uansett et must for et slikt opplegg. Samme gjelder også oppdeling av gruppering med antall hk. som det allerede vil bli praktisert på dette treffet.

 

Jeg vil bare si at Jeg ikke kverrulerer for moro skyld. Jeg er opptatt av Disse goder som klubben legger opp til ,skal kunne benyttes av Alle.uansett økonomisk tilstand.

 

Takk.

Edited by BR Racing V6

83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015

85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014

85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:)

88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013

88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...