Jump to content

Angeleyes for MK3


Guest Thunder

Recommended Posts

Har sett på nettet at noen har Angeleyes til MK3. Noen som vet om dette er noe man kan kjøpe noe sted? :(

Hvor har du sett det da? Får vel kansje kjøpt der? Ellers så er det jo bare og sette i gang og lage selv da ;)

Link to comment
Share on other sites

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...ssPageName=WDVW

 

Edit: fan, var til fiesta det.. gikk litt fort i svingene her hehe

Gjorde nok det, hehe. Men når jeg tenker meg om så er det vel sånne Morette type lykter til Mondeo med angeleyes. Vil tro at ESP Design eller hva det nå heter i England har sånne... Eller gjør som pisko og søk på engelske ebay ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Thunder
Har sett på nettet at noen har Angeleyes til MK3. Noen som vet om dette er noe man kan kjøpe noe sted?  :(

Hvor har du sett det da? Får vel kansje kjøpt der? Ellers så er det jo bare og sette i gang og lage selv da ;)

Hvordan lager man det selv? Hvor får man kjøpt sånt? Det var et sånn selvbygget sett jeg så men jeg skjønte ikke så mye av det i og med at det sto på tysk. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Thunder

He he... Nei jeg tror jeg skal få lakket de i mørk matt lakk i stede. Regner med det er noe sånt de har gjort disse andre også

Link to comment
Share on other sites

Guest Thunder

Det skal jeg gjøre. Har kjøpt pakningsfjerner og kraftlim nå så jeg venter bare på at Angel Eyes'ne skal komme i posten snart. Lurer bare på hvor lang tid det tar å sende fra sverige til norge. Må vel innom noe tollager og greier på veien kanskje?

Link to comment
Share on other sites

Guest Thunder

Angels Eyes'ne kom i dag. Jippi!!!!!! Tok noen bilder av de som jeg legger ut seinere. Forhåpentligvis i kveld begynner jeg å montere de i lyktene. Skal ta bilder når det er gjort.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thunder

Har ikke noen flere bilder som er noe skryte av i denne omgang. Ser ut som en standard Ford Mondeo (politi look). Skal legge ut bilder når jeg har fått litt mer stasj på bilen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Thunder

Noen bilder av bilen.

Har nå også kjøpt lettmetallfelger men kun 16" i denne omgang. Det blir 18"/19" seinere i sommeren.

 

Picture_006.jpg

 

Nå har jeg kjøpt styling også. Frontfanger kit, sideskjøt og takvinge.

Bilde av sideskjøtene.

 

IM000313.JPG

 

Picture_001.jpg

 

1.JPG

Link to comment
Share on other sites

Guest Thunder

Det gjør jeg sikkert. Derfor må jeg få tak i noen kjørelys pærer som har blått skjær. Da blir det ikke så gjennomskuelig.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...