Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg har sprekk i blokka mi(205 cossie),men har å fått tak i 205 blokk fra is. Men jeg lurer på om jeg skal ha strekkbolter til Cosworth eller til is. Og skal jeg følge tiltrekningsmomentet til is eller Cosworth.

Håper noen veit dette. Og jeg vil helst ikke ha 12.9 wurthbolter. Og ARP studs skal jeg ikke ha igjen. Mye forskjellige meninger om det,men den effekten jeg har trenger jeg ikke annet enn orginale strekkbolter,men til hva :P

Cossie 2wd 1988 Magenta(sommerbil)

Sierra is 1986 (Vinterbil)

Volvo FM12 GLOBEHYTTE (jobb"bil")

"Han med RUNE skilt"

Posted (edited)

Blokka er lik, pakning til cosworth(anbefaler gr.a) og strekkbolter/12.9 bolter til cosworth

EDIT: Ja leste over alt nå, kjøp vanlige strekkbolter til cosworth, og stram til etter cosworthsjemaet

Edited by Anders Kverneng
Posted

Var det jeg trodde,men måtte spørre for og være sikker. Begynner og tenke og lage teorier,da er det mye som passer overens og mye som ikke gjør det,hehe

Tore_TJ: Skal si ifra jeg hvis jeg skal kjøpe av deg,mye avhenger av pris da.

"Han med RUNE skilt"

Posted

Jaggu,det var billig. Sier ifra jeg,må få ut blokka av cossien først.

"Han med RUNE skilt"

Posted

hvordan går det an og selge så billig når det koster 3600,- på facemotorsport. Blir skeptisk,men det skal jeg ikke kanskje,hehe

"Han med RUNE skilt"

Posted

Face er latterli dyrt rett og slett.. 909motorsport selger vel kun pakningen for litt over 1000kr.. bare si ifra hvis du vil ha den. er ikke noe kødd asså. yb0611 og originale strekkbolter.. har ikke bruk for den likevel fant jeg ut så da er det like greit å prøve å få litt igjen for den..

Posted

Jeg har jo brukt for det uasett så,hehe.

Kan sende det til meg du.

Kan sende meg PM hvordan du vil betalingen skal foregå,da får du navn og adresse også :)

"Han med RUNE skilt"

Posted

Har best 3stk yb0611 grpA pakninger fra Matt Lewis nå, koster 49£

1000kr for bolter og pakning er ikke så galen pris i Norge. Sarpsborg motor skal ha 1200,- inkl moms for bare pakning

Posted

skal ha Tore_tj sin jeg,blir betalt i morra.

"Han med RUNE skilt"

Posted
Noen som har erfaring med 12.9 bolter ?? disse strekker seg vel mer eller mindre ingenting!

Jeg har brukt det i årevis nå, med god erfaring. Billigere og greiere enn strekk bolter spør du meg

Posted
Face er latterli dyrt rett og slett.. 909motorsport selger vel kun pakningen for litt over 1000kr.. bare si ifra hvis du vil ha den. er ikke noe kødd asså. yb0611 og originale strekkbolter.. har ikke bruk for den likevel fant jeg ut så da er det like greit å prøve å få litt igjen for den..

Ej tar 1000 kr + frakt for Grp A Topp pakning...

Nettbutikk