Ford-master Posted April 6, 2009 Posted April 6, 2009 Lurte på om noen av dere kunne se hvilken turbo jeg har, utifra de nummera som står på turbo`n... Den metallplata er nemlig fjernet. På eksoshuset står det ARO-83 dh2 og på turbinhuset står det B.C.7 og M27 Vet ikke om dette kan hjelpe men har ikke noen mulighet for bilde akkurat nå.
janbanan Posted April 6, 2009 Posted April 6, 2009 Er iallefall en Garrett M27 turbo.A/R 0.83 Sikker på det ikke står B.C.1?
Ford-master Posted April 6, 2009 Author Posted April 6, 2009 Skal ikke være helt sikker på det nei,men kan sjekke etterpå! Hva står det tallet for da?
xr4ti Posted April 6, 2009 Posted April 6, 2009 (edited) http://www.fmcn.no/forum/index.php?s=&...st&p=449892Du finner den nok på denne oversikten.Ehh, det er ikke orginalturbo! leste posten litt raskt Edited April 6, 2009 by xr4ti
Ford-master Posted April 9, 2009 Author Posted April 9, 2009 takk. skal prøve å kikke litt der.. Er ikke lett når man ikke vet noe mere desverre!
Ford-master Posted May 9, 2009 Author Posted May 9, 2009 Lurte på om noen av dere kunne se hvilken turbo jeg har, utifra de nummera som står på turbo`n... Den metallplata er nemlig fjernet. På eksoshuset står det ARO-83 dh2 og på turbinhuset står det B.C.7 og M27 Vet ikke om dette kan hjelpe men har ikke noen mulighet for bilde akkurat nå. Sett litt nøyere på min turbo nå og istedet for ARO-83 eksos, så tror jeg nok det er ARO-63 dh2 på eksos og fortsatt B.C.7 og M27 på turbin.. Vet ikke om dette hjelper noe mere? Skulle visst hvilken turbo jeg har!!
Recommended Posts