Jump to content

Felleskjøring til Sommertreff ACR


2.8i TIC

Recommended Posts

Hva skal dere? skal dere oppover på fredag?

 

For min egen del hvis jeg rekker dette så kjører jeg oppover tidlig på fredag, og da tenker jeg tidlig, som 5-6tia, med tanke på at det er ca 6timer kjøring

 

Kom gjerne med innspill..

Link to comment
Share on other sites

tenkte å kjøre torsdag kveld allerede fra Møre,(nesten Ålesund) har vel omtrent 6 timer opp til Trondheim avhengig av hvilken vei jeg velger. Kan komme til å trenge hjelp til å holde meg våken :P

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

Tenkte å dra Fredags morgen ja, vet ikke om vi overnatter, men blir hvertfall en dagstur. Hvis dere starter fra tr.heim i 5-6 tia, så er det nesten 3 timer til grong, så da kan vi hoppe på i 8-9 tida... Hadde vert kult å kjøre flere sammen, eller kanskje dere vil at jeg skal holde litt avstand? :P Bilen min ser ikke akkurat bra ut :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hvordan ligger det an her, noen som har noe spikra?, kan gjerne vente litt utpå fredagsmorran hvis det passer bedre for andre.Kommer til å bli en hard tur :P

Bilen min er nok ikke mye å skryte av heller , men håper hvertfall den klarer turen ;)

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som jeg melder avbud i år :( bl.a. pga dårlig bil (samme som i fjor :P)

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...