Jump to content

chip kutter på turbotrykk


Snurrebass

Recommended Posts

Har AB steg 3 som kutter på 1.8 bar. Går det ant å fjerne denne kutte funksjonen???

 

Jeg må ha trykk litt under dette for å unngå at den kommer så høy og kutter.

Så jeg kjører med 1.6 som peak, men da detter trykket til ca 1.3 som jeg syns er for lavt.

Link to comment
Share on other sites

Få deg en bedre actuator, som holder bedre på trykket

 

Eg har prøvd "hundre" actuatorer. tre turboer. forskjellige boost controllere. Alle det samme. Men uansett så lure eg på om eg kan få vekk ladetrykks kuttet.......

det skal vekk uansett......

Link to comment
Share on other sites

Eg har prøvd "hundre" actuatorer. tre turboer. forskjellige boost controllere. Alle det samme. Men uansett så lure eg på om eg kan få vekk ladetrykks kuttet.......

det skal vekk uansett......

 

Kuttet ligger vel i chip, så da trenger du vel en med programvare og utstyr for å fjerne det.

Sikker på at det er 1,8 du lader da, og at det ikke er måleren som er for treg?

 

Min var slik og.

Kuttet på ca 1,8 på måler , mens det virkelig var på 2,1 som var innlagt i chip.

Link to comment
Share on other sites

Kuttet ligger vel i chip, så da trenger du vel en med programvare og utstyr for å fjerne det.

Sikker på at det er 1,8 du lader da, og at det ikke er måleren som er for treg?

 

Min var slik og.

Kuttet på ca 1,8 på måler , mens det virkelig var på 2,1 som var innlagt i chip.

 

ganske sikker ja, Når jeg justerte den på 1,7 så var det av og til at den kuttet pga den låg i grensen.

 

Hadde håpet at det var nok og fjerne en av pinnene eller noe for å fjerne fuskjonene, men får vel finne meg en annen chip tenker jeg da.....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...