Jump to content

Ettersnakk FMCN Trackday Våler 21 juni.


Kverna

Recommended Posts

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

bra vær , bra treff med mye bra biler og mange folk , neste år skal det kjøres på treff, så får bo i verkstedet i høst/vinter hehe

Edited by mr_scorpio

1968 Mercury Montego MX wagon 390,1969 Mercury Cyclone Fastback 351w
1977 Ford Granada 2,3L Automatic 
1986 Ford Scorpio 2,9i GL,1993 Ford Scorpio 2,9i Ghia Estate, 1993 Ford Scorpio 2,0 GLX, 1994 Ford Scorpio 2,0i , 1998 Ford Scorpio 2,5 TD
1998 Ford Explorer 4,0

Link to comment
Share on other sites

Akkurat kommet inn døra etter noen timers kjøre tur nå :)

 

Treffet var helt herlig, masse folk og masse bra biler! Mange satset godt idag, gleder meg til å se alle filmer/bilder. Fikk selv tatt noen, men det får frua ta seg av å redigere å legge ut :P

 

Takk alle sammen for et velykket treff!

Link to comment
Share on other sites

Må få takke alle sammen for en kjempefin dag. Det gikk over all forventning, med både vær, biler og folk.

 

Dagens høydepunkt må være offroad turen med Wildtrak'en Harald hadde med fra Bilia. Dette var da IKKE på banen seff, men i offroad løypa som Våler faktisk har. Herregud at det går an å kjøre i slike bakker med en standard bil!!! Utrolig.

 

Og IKKE MINST turen jeg fikk med Mr. Skoog med sin hvite Sierra V8. Herrejævler å den mannen kan behandle redskapen sin!!! Jeg trodde ikke det var mulig! En ting er drifting, men i de hastighetene ! Det er rett og slett sykt !Utrolig kul bil som FUNKER!!! Og med en sjåfør uten sperrer, hehe, tusen takk for turen Kenneth.

 

Man får et litt annet bilde på sine egne kjøreferdigheter etter en slik opplevelse, hehe.

 

 

Jeg syntes dagen fungerte fint med masse glade folk, og masse svidd gummi. Sånt liker vi.

 

Må åsså få takke til Harald fra Bilia som stilte opp med masse nye Ford'er og som faktisk fikk testa den nye Focus RS'en litt på bana. Herregud for en lyd av den bilen, får gåsehud, hehe.

 

 

Et par stykker fikk ikke kjøre pga manglende papirer på prøveskilt og bil, men det kan ikke vi lastes for. Vi må følge reglene som alle andre, og så lenge papira var i orden, så fikk de kjøre.

Link to comment
Share on other sites

Må takke for et KNALL BRA treff.

Alt fungerte perfekt og gikk på skinner hele dagen.

 

Men det slutta litt brått for meg og bm-racing rundt 18 tiden, da jeg kom driftende ut på langsletta og girkassa takka for seg. 3 og 4 giret blei plutslig borte gitt :whistling:

Så nå må vi jagge skru på go bilen for første gang siden oktober ifjor :(

Men vi skal vel ikke klage over det B)

 

 

Hvis det er noen som har bilder/film av go bilen til bm eller sierra v8 til mr. skog, så er vi veldig takknemlige for alle bidrag der

 

Scottsdale@live.no

Bondemekk racing raselag

88`Ford Sierra ist under konstruksjon (målet er 350-400 holdbare hk)

Min prosjekt tråd <a href="http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=48745" target="_blank">http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=48745</a>

86`Chevrolet stepside som bruks/trekkbil

Link to comment
Share on other sites

Må få takke alle sammen for en kjempefin dag. Det gikk over all forventning, med både vær, biler og folk.

 

Dagens høydepunkt må være offroad turen med Wildtrak'en Harald hadde med fra Bilia. Dette var da IKKE på banen seff, men i offroad løypa som Våler faktisk har. Herregud at det går an å kjøre i slike bakker med en standard bil!!! Utrolig.

 

Og IKKE MINST turen jeg fikk med Mr. Skoog med sin hvite Sierra V8. Herrejævler å den mannen kan behandle redskapen sin!!! Jeg trodde ikke det var mulig! En ting er drifting, men i de hastighetene ! Det er rett og slett sykt !Utrolig kul bil som FUNKER!!! Og med en sjåfør uten sperrer, hehe, tusen takk for turen Kenneth.

 

Man får et litt annet bilde på sine egne kjøreferdigheter etter en slik opplevelse, hehe.

 

 

Jeg syntes dagen fungerte fint med masse glade folk, og masse svidd gummi. Sånt liker vi.

 

Må åsså få takke til Harald fra Bilia som stilte opp med masse nye Ford'er og som faktisk fikk testa den nye Focus RS'en litt på bana. Herregud for en lyd av den bilen, får gåsehud, hehe.

 

 

 

 

Et par stykker fikk ikke kjøre pga manglende papirer på prøveskilt og bil, men det kan ikke vi lastes for. Vi må følge reglene som alle andre, og så lenge papira var i orden, så fikk de kjøre.

 

 

he he takk.;) det er ikke bare, bare nei. må si at deres aransjemang er noe av det bedre jeg har vert med på. så takk til 351rs og fmcn for bra utførte treff. håper det ble litt valuta for pengene ;)

mvh kenneth

focus (black edition) 02 1,8 tdci

sierra v8 drifter (RIP!)

sierra 87 3 dørs (the new beast)

69 firebird 400

Link to comment
Share on other sites

KNALL treff, kjipt å ryke kassa etter første runde, men det fikk jeg jo fiksa.. kosa meg, fint vær og lukt av svidd gummi:D

takk for et knall treff:D:D

TEAM 24V

 

Enn så lenge Opel Astra 1.6 bruksbil

BMW E30 bane bil (usikkert om det blir bmw 6er eller ford 6er i den)

Link to comment
Share on other sites

ahh, endelig kommer inn døra hjemme nå. :)

 

tusen takk for et kjempefint treff. fikk kjørt utrolig mye idag og bilen fungerte knallbra :D

morro at det ble så fint vær idag, og at så mange tok turen dit. mange flotte biler der idag også, så blir morro og se på bildene og filmene som kommer.

 

tusen takk igjen for et kjempebra treff!! :D

Ford Sierra Cosworth 2wd

Link to comment
Share on other sites

Da kom jeg akkurat inn døra. :P Det er langt mann!

 

Fikk desverre ikke kjøre pga. slark i ene styrekula. Turte ikke å risikere å ikke komme meg hjem. :P

 

Dro fra Våler i halv 6-6 tiden, siden jeg dro sammen med 909motorsport gutta. De kløyvde framdiffen i to, så da ble det ikke noe mer kjøring på dem. :P

 

Men vil takke for bra treff, og mye frisk kjøring. :D Været var supert også.

'86 Sierra 2.0i S
'13 Subaru Forester 2.0i
'09 Subaru Legacy Outback 2.0D
x - '08 Fiesta ST150
x - '92 Sierra DOHC

Link to comment
Share on other sites

Da var hjemme ja. Godt å kjent folk i Elverum men kan overnatte hos. Kjørte banan av ene fram demperen min mot slutten av dagen. Så har halta litt hjemover i dag tidlig.

Så da er det bare å finne 4 nye dekk og en demper :D hehe

91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust
50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
 

Link to comment
Share on other sites

Åååå så synd jeg ikke fikk med meg dette treffet...! Planen var og dra oppover på lørdagen men den skjærte seg fort om fredan... :(

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Må få takke for en flott dag, mye heftig kjøring å se. Fikk selv litt servo problemer :huh: men fikk da kjørt endel runder, så jeg klager ikke B)

Fiesta ST

 

K&N 57i, MILLTEK SPORT, Unichip Q (fms), Eibach Pro, MAK --- Pioneer, , Planet audio, Dynamat

 

Fiesta ST 06´ 170

Focus 08´ 2.0 TDCI 136

Link to comment
Share on other sites

man kan vell ikke annet si en at dette var et helt supert treff folkens. alt gikk jo knirke fritt hele dagen og ikke noe tull.

meget mange fine og ikke minst spreke biler utpå der .

 

så vil takke klubben og folket for en mega bra dag!

"Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain"

 

~Henry Ford

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...