Jump to content

Tremek dogbox selges:


Tommy.k.z

Recommended Posts

Tremek dogboks med tilpasset cluthus til Cosworth med racepad og trykkplate samt tilpasset mellomaksel til Cosworth selges.

Sveisejobb med cluthus og dreining av inngåendes spleines utført av Krb-trading.

(Samme kassa som sitter i 340 til Krb)

Brukt maks 2 timer.37000-

001.jpg

003-1.jpg

Befinner seg i Buskerud.

Tommy Kåseth

Tlf 93012342

Edited by Tommy.k.z
Link to comment
Share on other sites

hva er byttet ut inni kassen her? hvem har gjort det og er det en egen drevsats og utv som ikke er den orginale tko 600?

 

ekte dogringer? bilder?

83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015

85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014

85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:)

88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013

88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5

Link to comment
Share on other sites

hva er byttet ut inni kassen her? hvem har gjort det og er det en egen drevsats og utv som ikke er den orginale tko 600?

 

ekte dogringer? bilder?

Alt er kjøpt ferdig så dette er nok monter fra fabrikk/grossist. Hele kassa er kjøpt ny fra Krb og Krb trading har importert den fra Usa tror jeg. Det eneste som er gjort er spleinsen som er dreid ned for å passe til Cosworthveiva. Cluchuset er ett orginalt hus fra t-5 som er sveiset om festene på for å passe Tremeken.

Dogringene er nok ekte siden de kommer fra fabrikk/importør.

Jeg har kun brukt kassa maks 2 timer og grunnen til at jeg selger den er at Cosworthmotoren er solgt og jeg konverterer til V8 som jeg har kjøpt med egen orginal girkasse.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...