Guest aired Posted February 23, 2005 Posted February 23, 2005 Noen som vet om senkefjærene fra sedan/kombi passer på stv...?Demperene passer jo ikke, siden de har nivåreg. og koster sinnsykt mye..Eller må man kjøpe senkefjærer spesiellt til stv...? Noen som vet hvor man evt. han få kjøpt dempere bak til stv. for en ok penge...? Ford skal ha 2800,- pr. demper..Sachs koster 5900,- for begge.. litt vel drøyt, syntes jeg.. MvhHåvard
and Posted February 24, 2005 Posted February 24, 2005 Skal du bytte nivådemperene ut med vanlige? FCN og VCCN Sessongåpner Gardermoen søndag 4 mai 2025 Sessongåpner-gardermoen-4-mai-2025 FCN Vålerbanen 6-7 juni 2025 (Del1) FCN Hovedtreff Vålerbanen 6-7-juni 2025 (Del1). FCN Vålerbanen 22-23 august 2025 (Del2) FCN på GMS 5-7 september 2025 Grenland Motorsportsenter helgen 5-7 september 2025 FCN Sessongavslutter Gardermoen søndag 28 september 2025 Sessongavslutter-gardermoen-28-september-2025
Vebba Posted February 24, 2005 Posted February 24, 2005 Fort deg!!! Handle senkesett på Eiker motorshopDe har senkesett til 998kr uansett førpris i hele februar. Fort deg å bestill i morgen eller noe...De har vel senkesett til så og si alle biler. 2008 Ford Mondeo 2,0 Tdci Ghia1990 Ford F-250 4x4 Diesel Lastebil1982 Ford Granada 2,8 GL Volvo har TIC, Ford har TIKK...
Guest aired Posted February 25, 2005 Posted February 25, 2005 Skal du bytte nivådemperene ut med vanlige? Nei, det var ikke sånn ment..De har forskjellige innfestnnger i underkant av demperen, så det går nok ikke... Tenkte om man kunne bruke senkefjærer, fra f.eks. sedan, dette pga at jeg ikke har sett senkefjærer til stv tilsalgs.....eller om det er forskjellig fjærer også, siden det er forskjellige dempere.. Også lurte jeg på om noen viste om det fantes noe billigere alternativ til dempere enn dem de selger hos Ford...? mvhHåvard
Count Posted February 28, 2005 Posted February 28, 2005 Skal du bytte nivådemperene ut med vanlige?Nei, det var ikke sånn ment..De har forskjellige innfestnnger i underkant av demperen, så det går nok ikke... Tenkte om man kunne bruke senkefjærer, fra f.eks. sedan, dette pga at jeg ikke har sett senkefjærer til stv tilsalgs.....eller om det er forskjellig fjærer også, siden det er forskjellige dempere.. Også lurte jeg på om noen viste om det fantes noe billigere alternativ til dempere enn dem de selger hos Ford...? mvhHåvard Nei, fjørene til stv har større diameter.Du kan jo sjekke rundt etter billigere men du får som regel det du betaler for.Hvis du ikke trenger nivåreg. kan du jo kjøpe dempere uten, de er mye billigere. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Recommended Posts