GranadaMK1 Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 Selger dette karroseriet etter å holdt på med bilen i 4år ca.... Alt under er slipt ned og tectylert opp igjen.Er ikke rust på bilen, det lille som var har blirr fikset nå. Bilen hadde vært lagret siden 1996 da jeg kjøpte den. i 1994 ble bilen renovert og lakket i den rødfargen den er/var nå. Bilen har aldri vært Eu ok. hehe... Selges uten motor, forstilling bakstilling. (hvis ikke noen gir meg ett bra bud på alt sammen. Reiner ikke med det)Selges med understell fra en 2.0granda, så bilen er trillbar. Fremdører må sparkles ferdig, samme med bakluke og panser.Så lakkes og moteres sammen.Ellers skal den være temmelig rett og fin i karroseriet. Fremskjermene er ombygget for og få plass til breie hjul/felger fremme. Hva deler som følger med osv. er jo litt avhengig av pris. Det som står på bilen nå er 2,9 12v brd motor. Med cosworth stempler, portet topp, turbokam, edis modul fra scorpio coswort, Autronic SM4 datasprut, t-25 turboer. Alt av foringer i hjulopheng er poly, traversoppheng foran er dreide taflonforinger, bakstillingsopphenget er dreide alu. foringer, orginal ZF sperre bak, lesjefors senkefjører, AVO justerbare dempere, recaro intriør. Bilder som den er nå: Under: Sån var den da jeg kjøpte den: Motor, frem, bakstilling: Så ett rullende karroseri med intriør alt av lykter, lister, osv. osv. er vell det jeg egentlig vill selge. Hvis noen trenger en motor kan jeg ordne en,Lexus 4.0 alu v8 tilpasset med svinghjul, cluchus og bmw getrag gearkasse Pris: helt avhengig av hva som følger med. Mail. orjanhelland82@yahoo.noTlf. 974 99 123 (er i nordsjøen 30nov -> 13des.) Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001modChevy Corvette Stingray L82 1976mod
351RS Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 I alle dager !!!! Erru spik spenna gærn mann!!! Kan da ikke gi deg nå !!!! Min prosjekttråd: http://www.fordclubn...hetsprosjektet/
Count Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 Enig: Du kan ikke gi det nå! Hold ut..! Ett tips: prøv å henvende deg til et annet biltilsyn.... Og sjekk PM. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
KIB Posted November 29, 2009 Posted November 29, 2009 Nei nei nei... ikke gi deg nå, du har jo virkelig noe spennende på gang her..
Recommended Posts