Jump to content

Økning i bilavgifter


Fresh|

Recommended Posts

jobber nå i ett land i midtøsten som har olje og gass som hovedinntekt.akkurat som norge

 

her er det ingen bilavgifter,strøm er nesten gratis,er konstant vedlikehold/bygging av nye veier.bensin koster 1,20 pr liter og ingen kjører noe som ligner en miljøbil.

 

sånn kunne vi hatt det i norge også men vi er så opptatt med å redde verden at vårt eget land blir glemt,satsing på bilvei er ikke-eksisterende fordi alt skal gå kollektiv.kunne gjerne tatt buss på jobb hjemme men bussen er jo ikke der derfor kjører eg ein gammal dieselhaug 35000 km i året på jobb.fyller farga diesel og koser meg når eg tenker på alle pengene eg har snytt staten før siden 1994-5 da farga diesel kom.

 

her nede har eg to biler som koster ingenting i vegavgift og bruker 1,7-2 liter pr mil.fyller bensin med glede!!!

 

ny landcruiser v8 koster 420000 kr og der er vel 1/4 av prisen hjemme.

 

møkkalandet norge håper eg aldri eg må tilbake til

 

mvh

Geir

"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car.

"Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car.

"Horsepower" is how fast you hit the fence.

"Torque" is how far you take the fence with you.

Link to comment
Share on other sites

Tror dere virkelig det blir bedre med Siv J. Det er ikke de folkevalgte som styrer men det byrokratiske apparatet. Det er jo de samma folka som sitter der og utformer lover/regler/avgifter om det er rød eller blå regjering.

jeg velger meg april

Link to comment
Share on other sites

Tror dere virkelig det blir bedre med Siv J. Det er ikke de folkevalgte som styrer men det byrokratiske apparatet. Det er jo de samma folka som sitter der og utformer lover/regler/avgifter om det er rød eller blå regjering.

 

 

Hmmm, hvorfor er det såå viktig for de andre politikerene at FRP absolutt ikke må komme til makta da tru??? Er jo kun Siv og co som har noe igjen å bevise... Alle andre har stø kurs rett i grøfta med politikken de bedriver...

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Trur ikkje det blir bedre berre med aa skifte regjering men en plass maa ein begynne.

 

burde satse meir av sine inntekter paa aa utvikle norge til aa klare seg etter att olje og gass er slutt.

 

og ein annen ting.norge er jo europamester i aa folge EU-regler enda vi ikkje er medlem av EU.

 

kor mykje kostar den greia i lopet av aaret?

 

politikerne som bryter sine lofter ovenfor folket burde vert arrestert for svindel.

 

 

mvh

geir

"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car.

"Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car.

"Horsepower" is how fast you hit the fence.

"Torque" is how far you take the fence with you.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...