carfreak Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Kanskje et veldig dumt spørsmål, men har du prøvd å justere på den?
a.nilsen Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Står tidligere i tråden. Justerer fra ingenting til maks 25 psi (?)... '78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist
carfreak Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Det så jeg nå, beklager det.Men jeg får henge meg på de andre her, at den sannsynligvis er gåen. Kobler du feil på inn/ut vil ikke nåla flytte på seg i det hele tatt
torstein Posted January 28, 2010 Author Posted January 28, 2010 Står tidligere i tråden. Justerer fra ingenting til maks 25 psi (?)... Som sagt flere ganger tidligere har prøvd litt. Men må prøve mere.Jeg tror det kommer til å fungere hvis jeg flytter inn / ut slangene på denne måleren. Siden hvis jeg prøver å lukke denne så går trykket til 0.
torstein Posted February 8, 2010 Author Posted February 8, 2010 hadde rett å slett bare koblet feil. ser ut som det kan være enn oppgradert pumpe? ikke noe problem å nærme seg 10 bar før jeg skrudde det ned igjen. Men hva skal grunntrykk være på 330 oppsettet med 1 bar turbotrykk?
a.nilsen Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Du må enten vite hvilket chi du har og finne ut hva guden som har lagd det har satt det opp for eller kjøre og justere etter BBL. Ett sted og starte er 3.5 bar uten vakum. Da kan su iallefall få kjørt med den så du får målt om du ikke ar opplysningene du trenger på chippet. IKKE KJØR MER EN DU MÅ FOR Å JUSTERE OG SE HVORDAN AFR ER FØR DU GASSER PÅ MED MASSE LADETRYKK!! '78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now