Jump to content

Fjerning av plast deksler på hver side av bakvindu


Cosworth91

Recommended Posts

er der noen pakninger eller noe rundt de skruene? eller er der fare for lekasje rundt etter demontering og montering?

- 1988 Mazda 626 2.0 16v FE3

- 1990 Ford Sierra Cosworth 4x4 -

- 1985 VW Jetta 19E

- 1985 VW Golf GL x2

- 1997 VW Polo 1.4 (bruksbilen)

Link to comment
Share on other sites

Bullshit....De dekslene er ikke av aluminium...Ikke at jeg sjekket mine så nøye,men mener det var plastikk. Den nederste skruen er et vanskelig å få av...

 

 

Trodde og de var plastikk helt til jeg knakk den ene. då viste det seg at det va glassfiber

4x4 cosworth

E46 Touring

Link to comment
Share on other sites

Jaja, plastdekslene er demontert etter mye sinne og irritasjon. Måtte jo demontere hattehylle,side deksler høytalere og masse dritt, men nå er det i box. lakkboksen here we come

 

Trenger ikke ut med hatthylle for å komme til nederste muttern om mann har sinnet i orden......

Fikk av begge 2 på under 10 min jeg.

www.moldestuket.com

Link to comment
Share on other sites

Hehe, har du skrudd på egen hånd nå igjen

 

 

hehe. jepp!

neida holdt på å hugge en bil, ræven på bilen skulle i bosset, så for å slippe å betale for å bli kvitt bilen, måtte vi ribbe den for alt som ikkje va stål, så då knakk vi av dekslene.

4x4 cosworth

E46 Touring

Link to comment
Share on other sites

Trenger ikke ut med hatthylle for å komme til nederste muttern om mann har sinnet i orden......

Fikk av begge 2 på under 10 min jeg.

Hei Hei. Nei hadde ikke sinnet i orden. hehe

 

Men en annen ting, det var ikke 2 skruer, det var 3. og den nederste var så dritt å komme til, og for å slippe å skrape opp alt rund der var det det greieste for meg da. så om du hadde 2 så var nok de nederste på din bil fjernet med makt en gang

Link to comment
Share on other sites

Hei Hei. Nei hadde ikke sinnet i orden. hehe

 

Men en annen ting, det var ikke 2 skruer, det var 3. og den nederste var så dritt å komme til, og for å slippe å skrape opp alt rund der var det det greieste for meg da. så om du hadde 2 så var nok de nederste på din bil fjernet med makt en gang

 

Av en eller annen grunn har noen to stykker, og noen tre stykker.

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Hei Hei. Nei hadde ikke sinnet i orden. hehe

 

Men en annen ting, det var ikke 2 skruer, det var 3. og den nederste var så dritt å komme til, og for å slippe å skrape opp alt rund der var det det greieste for meg da. så om du hadde 2 så var nok de nederste på din bil fjernet med makt en gang

 

Var nokk 3 med meg også....Så monterte jeg med 3 stk pr side. :rolleyes:

 

Skal du lakke dem svart ja?

www.moldestuket.com

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...