Jump to content

FMCN Trackday, Vålerbanen søndag 30. mai -10


351RS

Recommended Posts

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Meld meg på. Akkurat betalt medlemskap :D

 

Hauete utseende men god teknisk stand:D

sierra 2.0cli/2.9i 24v

kast og bruk, ny av året.. politi tok skilta på den forrige

 

detta blir knall:D gleder meg

TEAM 24V

 

Enn så lenge Opel Astra 1.6 bruksbil

BMW E30 bane bil (usikkert om det blir bmw 6er eller ford 6er i den)

Link to comment
Share on other sites

Åhh har så lyst til å dra opp, alldri vert på våler treffet før, må se om e får råd :S isåfall kommer e med Taunusen ;)

Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett.



- 1993 Ford sierra Cosworth sleeper

- 1976 Ford Taunus 2l automat

Link to comment
Share on other sites

blitt flere påmeldte enn de på lista? bare nyskjerrig hvor mange som skal kjøre.

så at ikke jeg sto på lista enda

TEAM 24V

 

Enn så lenge Opel Astra 1.6 bruksbil

BMW E30 bane bil (usikkert om det blir bmw 6er eller ford 6er i den)

Link to comment
Share on other sites

Oppdatert første innlegg med deltakere.

 

Ja nå er det en uke til det braker løs dere. Vi trenger flere deltakere, så kom igjen folkens.

 

Minner åsså om pre-tracken på lørdagskvelden med grill og kos.

 

Husk også på å ha bilene i bra teknisk stand, slik av vi slipper å gi dere kjøreforbud.

Link to comment
Share on other sites

Ja, slike ting er meget viktig at dere sjekker før dere skal ut å teste grenser på banen.

Gå gjerne over bilen en siste gang før dere tar turen, for bremser etc er ikke noe man bør kødde med på en så rask bane som Våler.

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke blanda kjøring med lisensbiler er populært, men vi har snakka om litt sånn extreminnslag, så jeg ser ikke bort fra at det kan ordnes. Jeg skal ta det videre. Hvilken bil er det snakk om?

 

 

hei det er ein audi S2 EVO 800hk 830nm fint om du kan sjekke om eg får kjørt er 10 timer og kjøre so litt langt og dra for og ikkje få kjørt....mvh Raimond

Link to comment
Share on other sites

 

 

Minner på om dette med Prøveskilt: med plastskilt MÅ det stå at kjøringa gjelder på Vålerbanen dette arrangementet, og hvis harde skilt MÅ det være egen forsikring !!!

 

Det var vel et par stykker ifjor som ikke fikk kjørt da dette ikke var i orden!!

 

Holder det med at enn har bevis på at det er ansvars forsikring på de harde skiltene?

- 88 Ford sierra ist busbil ;)

- 90 Ford sierra cosworth 4x4 :D http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24271376

- 98 Audi A3

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...