Jump to content

Pyntelister


Solifer

Recommended Posts

Hei, har akkurat vært i Rørvik og kjøpt en 06 Mondeo tdci ghiax sedan, meget pen bil! Hadde før en 04 mondeo trend.

Den forrige mondeoen hadde pyntelister midt på dørene, dette var noe jeg synes var en pen kosmetisk detalj!

Den nye bilen har ikke disse listene og i den forbindelse lurer jeg på hvor jeg kan få kjøpt disse og hva di eventuelt koster? Har ikke spurt forhandler etter disse, vil ikke gjøre dette før jeg har litt mer informasjon. Skal di limes på eller skrues?

Er det noen som vet og kan hjelpe meg??

Link to comment
Share on other sites

Ser du er fra Rørvik, kjøpte bilen faktisk der hos Otto Moe:)

 

Viss det er den bilen jeg tror det er, anbefaler jeg at du legger ut bilder... Meget pen bil... Arti at det kommer folk til Rørvik å handler bil å da, alle synes jo det er en evighet å dra hit... :)

Esten

Link to comment
Share on other sites

Viss det er den bilen jeg tror det er, anbefaler jeg at du legger ut bilder... Meget pen bil... Arti at det kommer folk til Rørvik å handler bil å da, alle synes jo det er en evighet å dra hit... :)

Koksgrå sedan, med automat og skinn, regnr:XR49495. Er superfornøyd med bilen, bor i lofoten så det var ikke lange turen:) Plages litt med å få temp på motoren er det eneste jeg har oppdaget til nå, det var ingen problem på den gamle, har vært i kontakt med forhandleren her og di skulle forske litt på saken, tempen kommer opp hvis motoren går på tomgang eller blir litt belastet, men synker fort når jeg begynner å kjøre. Rart....

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer så mye med ny bil :)

 

Ang. problemet ditt med temp., fungerer den ekstra dieselvarmeren slik den skal?

Vet ikke om den fungerer som den skal, den starter opp rett etter bilen starter, det høres nesten ut som den går hele tiden, men det er jeg ikke sikker på at den gjør.

Er jo garanti på bilen så har tenkt til å sette den inn for sjekk av dieselvarmer, termostater, og at faktisk kjølevannet holder den temperaturen det skal. Det kan jo også være selve måleren som lurer meg, for det er god varme i varmeapparatet!

Link to comment
Share on other sites

Høres ut som det er best å få det grundig kontrollert ja :) Enklest det :)

Ja, det er vel ikke bra hvis temperaturen svinger sånn. Og hvis det er så følsomt så ser jeg jo nesten for meg at den blir å koke når jeg begynner å trekke campingvogn til sommeren:(

Link to comment
Share on other sites

Forrige eier het Borgan ?

 

Er pen denne.

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Sleng ut noen bilder da. Personlig synes jeg det er penere uten listene, men de er veldig praktiske da.

Skal se om jeg får vasket bilen en dag for så å ta bilder av den.

Synes bilen ser litt mer eksklusiv/påkostet ut med lister på.

Er ikke så opptat av at det skal være sportslig, men heller komfortabelt og eksklusivt B)

Link to comment
Share on other sites

Skal se om jeg får vasket bilen en dag for så å ta bilder av den.

Synes bilen ser litt mer eksklusiv/påkostet ut med lister på.

Er ikke så opptat av at det skal være sportslig, men heller komfortabelt og eksklusivt B)

 

Du skolla hatt lestin æ plokka av du da... Etter ombygging av min plokka æ dæm av... Bære synd dæm vart mosa.. :rolleyes:

Esten

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...