Jump to content

Ny Mondeo


and

Recommended Posts

Kommer litt sent dette, men har vært lite på nett i det siste. Uansett 1 dag igjen før nyhetsleppet 29mai.

Mer informasjon på www.fordeurope.net. Se også hvordan trangsynte FMC behandler entusiaster :(

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Guest foxtrot
Kommer litt sent dette, men har vært lite på nett i det siste. Uansett 1 dag igjen før nyhetsleppet 29mai.

Mer informasjon på www.fordeurope.net. Se også hvordan trangsynte FMC behandler entusiaster :(

 

Kan du forklare litt her? Jeg fant ikke noe i den linken som du la inn i meldingen din. Jeg fant heller ikke noe som kunne vise seg å være den diskusjonen som du kanskje refererer til.

På forhånd takk :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Guest Ford_RS
Kommer litt sent dette, men har vært lite på nett i det siste. Uansett 1 dag igjen før nyhetsleppet 29mai.

Mer informasjon på www.fordeurope.net. Se også hvordan trangsynte FMC behandler entusiaster :(

 

Kan du forklare litt her? Jeg fant ikke noe i den linken som du la inn i meldingen din. Jeg fant heller ikke noe som kunne vise seg å være den diskusjonen som du kanskje refererer til.

På forhånd takk :wink:

En stund tilbake la webmasteren av siden ut bilder av enten Focus eller Mondeo, husker ikke helt hvilken det var. Disse bildene var noe som Ford of Europe ennå ikke hadde lagt ut offentlig. Dermed kuttet de all kontak med siden, og det ble en liten is-front mellom Ford og Dave Mathijs, som er webmasteren. Jeg og Dave har hatt en del kontakt når det gjelder å legge ut nyheter, sender en del mail om de ferskeste nyhetene om Ford som vi la ut på nette :D Jeg var blant dem som sendte mail til den direktøren som hadde iverksatt dette tiltaket, og noen uker etter var det hele glemt. Det samme skjedde nesten med www.fordrs.net en gang, der jeg er webmaster. Vi la ut bilder av den nye Focusen. Noen dager etter fikk jeg mail ifra en eller annen direktør i Köln som sa at jeg hadde 24 timer på å fjerne dem før de ville sette iverk tiltak, hva det innebar vet jeg ikke, fjernet bildene med en gang ;)

Grunnen til at de gjør dette er at bildene av nye biler skal være hemmelig til selskapet lanserer bilen. Det er egentlig greit synes jeg, men det de gjorde mot Dave synes jeg var å ta litt hardt i...

Nå er Dave faktisk saksøkt av en fotograf fordi han la ut bilder av den nye Focusen uten å ha spurt ham om å få lov, copyrifht vet du, noe herk... Får håpe Dave kommer seg ut av det..

Link to comment
Share on other sites

Det var bilder av Facelift Mondeoen. Den med krom rundt grillen. Ble tatt noen bilder av en umaskert Mondeo noen uker for den offisielle pressemeldingen fra FORD. Disse bildene ble lagt ut på siden, men det var egentlig en avis eller blad som hadde vist den på nett først for den havnet på fordeurope.net.

 

FOMOCO har aldri støttet opp om fordeurope.net som er en uavhengig nettside drevet på frivillig basis. Og det er aldri vært noen kobling der.

 

Mondeoresultat ble at Fordlogoen forsvant fra fordeurope.net etter FOMOCO ønske og befaling.

 

Håper den kommer opp igjen.

Er eller ihvertfall var en rå bildebank, og ressurskilde på Euro Forder.

 

No i 2004 er det nye Focusen som klusser opp.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ford_RS

Det er en viss kobling mellom Fordeurope.net og Ford. De har en internettside på media.ford.com. Her legges det ut info fra Ford regelmessig som media kan bruke. For å få tilgang til bilder og vilmer må du ha godkjenning fra Ford, og den kan de ta tilbake når de føler for det...

Focus-situasjonen har ingenting med Ford å gjøre, det er en privatperson som har gått mot Dave...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...