Jump to content

Recommended Posts

Posted

Som topic sier, finnes det noen måter å søke etter f.eks jordings feil på disse?

1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal*

 

1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*

Posted

Folk som jobber med småelektronikk fikser det nok lett.. Hvordan opptrer feilen da? Har selv opplevd at pinner som skulle hatt jord ikke har hatt det. Lurer på om det må ha skjedd i forbindelse med sveising uten at det egentlig skulle hatt noe å si for ECU..

'78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist

 

eb00ad32.jpg

Posted

jeg vet ikke om det er noen jordingsfeil noen plass. Men jeg har jo sveist på bilen med ECU koblet opp, så kan jo være greit og sjekke opp i dette, visst det finnen en lett måte og gjøre det på..

 

Hadde problemer med bilen i fjord, kutting og smell. Kjørte bare på 1,2bar (skal kjøre på 1,5bar, pukkelrygg chip) Nå skal det sies at TPS'n min er ødelagt, og jeg kompenserte med høyere bensintrykk, men fortsatt går den for magert (tror jeg, smeller jaffal når den kutter)

1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal*

 

1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*

Posted

Du bør ikke justere på bensintrykket, visst du ikke har bredbåndslambda, og ser resultatet av justeringa. Sjekk jordiger, og få deg en ny tps, deretter får du måle lambda verdien din

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...