tomnsr Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 (edited) Hei, skal selge bruksbilen til fordel for nyere bil. Har jobba meg litt lei, så den har behov for ny eier Det er en 1991 mod Sierra 4wd clx. Cosworth skinn, noe tilpassing av bakseter gjenstår. har det vanlige hullet i førersetet.Ghia frontfanger med xenon tåkelysMondeo rails og bakvinge. Straks rulla 200.000km. Masse bil igjen. Oppvarmet bak og frontrute. Bakruta er skiftet i 2010 Tottalt overhalt topp med tilbehør på 160.000km. Skifta alt ifra registerkjede til ventiltetter. Det er antydning til overflate rust på nederste del av dørstokken, ikke noe alvorlig. Nylakkert i 2009. Meget pen når den er nyvasket. Er ikke strøken, men hel og grei. Veldig god bruksbil. Sommer og vinterdekk er i god stand. Pris: 25 000/ bud. Tom, TrondheimMob: 92631250 Edited August 26, 2010 by tomnsr Link to comment Share on other sites More sharing options...
mayen Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 Bilder innvendig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnsr Posted July 14, 2010 Author Share Posted July 14, 2010 Bilder innvendig? Skal få tatt noen bilder, men må gi meg litt tid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RsturboS2 Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 meget fint bil Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnsr Posted July 21, 2010 Author Share Posted July 21, 2010 Takk, synes selv den ser helt OK ut. Har glemt å nenve at det er sentrallås med fjernkontroll, dvs 2 fjernkontroller. Xenon i tåkelysaLigger også konvertere ferdig installert til bi xenon på hovedlysa, men ene pæra er gåen så jeg satte tilbake til det orginale H4 pærene. Har også komplett ac anlegg liggende, er ifra Scorpio 2,9 ghia, men den kan sikkert tilpasses denne. Eu-godkjent til høsten 2011. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnsr Posted August 7, 2010 Author Share Posted August 7, 2010 Oppatt, Ingen som vil sikre seg en kurrant vinterbil før sesongen slår inn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnsr Posted August 9, 2010 Author Share Posted August 9, 2010 Oppdatert med litt små bilder Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.3 GL Posted August 10, 2010 Share Posted August 10, 2010 har voldsomt lyst på den bilen din må jeg si:) har ikke lyst på en kjip scorpio doch stv med mye rust? hehe Sideways is the new forward 17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio) Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnsr Posted August 11, 2010 Author Share Posted August 11, 2010 (edited) Hei, ikke så aktuelt med innbytte desverre. Var på forstillingskontroll med den i går, så nå er spissinga og rattet dønn iorden. Mye bil for penga. Edited August 11, 2010 by tomnsr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts