RHeskja Posted March 25, 2005 Posted March 25, 2005 Har problem på min mondeo stv. 95mod at noen flate stabstag bøyer seg bak... Disse er skrudd fast i spindelen bak å går fram over og festet rett innfor kanalen. virker som denne flate plata er for svak.. vrir å krøller seg i alle retninger.. noen som har samme problem? tenkte eg sko skru det av å sveise på noe forsterkning.. på den sida som de er mest bøyd sliter den dekke sjeivt og.Har prøvd å rette det ut noen ganger men de vrir seg på nytt igjen.
WingDude Posted March 25, 2005 Posted March 25, 2005 De bøyser seg ikke av seg selv, men endel uerfarne mekanikere har en tendens til å jekke opp bilen litt for langt inn på kanalen, det er da disse får den leie bøyen.
RHeskja Posted March 25, 2005 Author Posted March 25, 2005 Har aldri jekka på dei eg... Får rette dei igjen å sveise på noen avstivere... benka dei en gang, å leste bilen opp å for en tur å når jeg kom hjem igjen var de nesten like gale.. fatter ikke hvorfor dei bøyer seg igjen...
focusst Posted March 27, 2005 Posted March 27, 2005 Har de først blitt ødelagt, så slår de seg gang på gang Over til fienden...
Recommended Posts