Jump to content

Montere polyrace foringer - De store i bakstillinga


OleHenrik90

Recommended Posts

høres ikke bra ut :s

 

tror du burde prøve poly race foringene, dem er harde, hardplast.

har selv liggendes rallydesign sine dempertopp foringer, dem er og harde, hardplast :P

 

Vist den ene er den du fikk av meg, så er det faktisk gummi. Trolig helsyntetisk, og sikkert iblanda plast :P

 

Og forrresten, så fins det ikke foringer som er enklere å montere, eller stivere enn aluforinger. Jeg bruker typen som Fakeworth laga i bruksbilen. Synest absolutt ikke støynivået ble ille med de heller. Det er foreløpig den beste Sierraen jeg har kjørt på vinterføre, og isbane. Enda den har orginale fjærer og dempere.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

og vi andre liker å ha en stiv bakaskling, med ordentlige foringer, og ikek tyggis foringer :P

som du ser på dine foringer, så er dem relativt flate i topp, mens poly race foringene er mye høyere, derfor litt mod.

 

Som sagt så skall det ligge en del over, bakstillingen er faktisk veldig fast og fin.

Men på fronten er dem ubrukelige :P

 

På cossyen skall eg ha poly race vertfall, noe stivere en del må bli Delrin, nylon eller alu :P

86 3dr IS

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...