Jump to content

Cosworth stasjonsvogn


Recommended Posts

Guest Kristian
Hehe, beste forslaget fra Kristian så langt: jeg tror at det kunne blitt pent med magenta rød bil, med riller og fanger, lamper og slikt i samma farge..

samt dørhåndtak

 

så lakker du ringa rundt spredere, og det sorte på speil, samt den lista over nøkkelhullet på bakluka i sort blankt, med glatt overflate (krever litt grundarbeid, men mulig)

 

å listverket må jo nesten være sort

 

topp detta med pene litt polerte felger, og en anelse toning på rutene...

 

ville vel kansje også forska litt med soting av baklamper!

 

ikke hel mørk, men knekkt litt av med sort...

tror ikke dette vil bli så dumt jeg da.

 

Synes det også er litt greit å tenke litt på den sorte slitte plasten som man har utvendig på bilen også, får den har jo levd livet i en del år, å blir jo mer grå en sort...og det er ikke mye pent sammen med en nylakka bil...

Link to comment
Share on other sites

mye å tenke på her ja....

hvite lykter hele veien rundt !!

gjærne så d bryter litt mot den rød fargen ,

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristian

EN ting til Kjetil, som jeg tror vil kunne se bra ut...

ER jo litt jobb, samtidig som det krever en del bra grunnarbeid...

 

Det jeg synes du skulle gjøre, det er å fjerne de grusomme listene som ligger på taket, mellom railsa...satte på rails på bilen min, å angerer som f#)* at jeg satte på de listfillen der...HUFF!!

 

Disse er enten poppa (noe som gir hull), eller kansje man har litt flaks, at dem er limt (har sett det er par ganger, mulig det er pga ettermontert.)

Uansett, det jo ikke noe problem med et par hull da..hehe...

 

Sveis igjen, og tinnsparkle disse, legg en del tid i det, å du trenger bare finsparkel får å glatte til overflaten.

 

Finner ikke igjen bilde jeg så av dette her en gang, så får ikke gitt deg noe inntrykk av hvordan det blir...

 

 

Men jeg vil si det er verdt tiden!! hehe

Link to comment
Share on other sites

Guest Kriztian

Hva med Volvos "titan*" farge på felger, listverk/dørhåndtak etc. og rundt spredere? Blir liksom helhet i det hele da.. B) Tror den mørke men fargen vil komplimentere, og gi magneta-rødfargen mer dybde. Sølv blir for mye kontrast og en anelse "rånete" - mens svart-blank ikke "tilfører magneta fargen noe nevnverdig, annet enn at spesiellt områdene rundt sprederene vil se ut som hull/dårlig passform (hovedsaklig på kveldstid) ;)

 

*en slags mellom-mørk mettalic, det vil se rimelig "grå-svart" ut på avstand men er nydelig på nært hold!!!

 

-en litt lysere- samt blankere farge enn denne hadde blitt kjempe-nice spør du meg!!!

 

Legger ved ett bilde av en s70 med denne fargen på felgene!

 

800002.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Ford Gnomen

Gadd ikke lese gjennom alt, så kanskje noen har sagt det samma før.

Men lakk lyktene, grillen og nedi rillene i en mørk farge og sot lett blinklysa. Evt. kun innmaten i grillen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Skulle hatt lekt meg litt med photoshop for å se hva jeg gjør med lakk-valget på fronten av bilen, men linkene til endel av bildene her funker ikke lenger. Noen som har bilder av magenta bil med morette lamper ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...