Jump to content

Min Mondeo


Kai78

Recommended Posts

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

er vel fordi han vil ha en annen bil Kimsa... det er er jo helt logisk det da :smartass:

Ser bare så mange av disse "prosjekt" mondeoen som det startes tråd på her inne som blir solgt halvveis i prosessen. Derfor må jeg bare spørre :blush:

 

 

Har jo ikke vært så veldig flink til å oppdatere min egen prosjekttråd heller, men har i alle fall bilen fortsatt :D

Link to comment
Share on other sites

Det er som viceguy sier - jeg har lyst på ny bil. :)

 

Hvis jeg skulle gjort noe mer med bilen nå hadde det isåfall vært å lakkere opp fangerne og kanalene. Ellers har jeg faktisk gjort alt som var planlagt.

 

Hva synes dere om prisen, forresten? Er den fornuftig, eller for høy?

Link to comment
Share on other sites

Ser bare så mange av disse "prosjekt" mondeoen som det startes tråd på her inne som blir solgt halvveis i prosessen. Derfor må jeg bare spørre :blush:

Vel når sannheten skal fram så er det jo begrenset hva som kan gjøres med en så "ny" bil da, motor er rimelig komplisert for oss hobby-mekanikkere så de fleste av oss kvier oss vel til å begynne å rote med den. Styling er det jo heller ikke laget så mye av til disse bilene om man da ikke begynner å lage noe sjøl. Se på Sierra'n som er like populær nå, massevis av både styling å trimmings deler å få til de - pluss at dette er en bil som det går ann å skru på.

 

Tror nok det er her det butter for de fleste Mondeo eierene som vil gjøre noe mere med bilen, den er rett og slett for ny og for komplisert å skru på for den vanlige "mannen i gata" - å da blir det mange avbrudte prosjekt tråder som du sier. Vet med meg selv at neste bil for meg blir en 80 taller, har jo planer om et Granada bygge i hue enda :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...