Jump to content

Min Mondeo mk4 2.0 tdci 2007 mod.. :)


esten

Recommended Posts

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fortell, funka alt som det skulle etterpå??

Hva gjorde du med Kmstand?

 

 

Alt funka helt topp.. :)

 

Km stand lurer jeg litt på, noen sier det er mulig å få fikset til samme som det gamle, viss ikke det går, blir det vel en notis i service heftet.

Esten

Link to comment
Share on other sites

Det jeg har hørt ifra england er 2 ting, noen påstår det finnes en modul på hvert instrument som er "kilometer minnet", som kan byttes direkte over til hvert enkelt instrument. Andre mener man MÅ til Ford, la det orginale instrumentet stå i, for så å bytte til convers+ sammen med en mekaniker på ford, som så programmerer conversen til samme km stand som org.

 

Hvor kjøpte du convers+ instr??

Få tak i flere?

Link to comment
Share on other sites

Det jeg har hørt ifra england er 2 ting, noen påstår det finnes en modul på hvert instrument som er "kilometer minnet", som kan byttes direkte over til hvert enkelt instrument. Andre mener man MÅ til Ford, la det orginale instrumentet stå i, for så å bytte til convers+ sammen med en mekaniker på ford, som så programmerer conversen til samme km stand som org.

 

Hvor kjøpte du convers+ instr??

Få tak i flere?

 

 

Det hadde jo vært helt topp det da, skal ha eu kontroll i morra på ford, får ta med det gamle å da.. :)

 

Ble kjøpt i sverige fra høggern, den heldige bileieren av det nye panelet gredd å kjør 67 mil før det smalt.. Så det e ikke akkurat utbrukt. ;)

Esten

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hvordan har du fått gjort dette? Pris? osv osv..?

 

Hvor får du tak i interiøret da? Har skikkelig lyst på slik sjøl også..:)

 

 

Innredninga ble kjøpt av norsk bilopphugger, pris komplett med dørsider 3500.-

Ratt kom seg på 1000.-

 

Er masse å finne på www.laga.se

Ved av en komplett innredning med full elektrisk førerstol med minne, alacantara skinn i sverige til 5000.- Men er uten dørtrekk det da.

Esten

Link to comment
Share on other sites

ja heller første hjelp enn sistehjelp !

 

Ska få gjørra sånn på min å hain Steinar ? :P

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Innredninga ble kjøpt av norsk bilopphugger, pris komplett med dørsider 3500.-

Ratt kom seg på 1000.-

 

Er masse å finne på www.laga.se

Ved av en komplett innredning med full elektrisk førerstol med minne, alacantara skinn i sverige til 5000.- Men er uten dørtrekk det da.

 

Det høres bra ut.. Det interiøret du nevner, hvor kan det fåes tak i? Er veldig intr.. :)

Link to comment
Share on other sites

Det jeg fant hos borås var jo sort stoff, jeg er ute etter skinn eller alcantarra setene..

 

Men hvordan gjorde du for å få cruisecontroll da? Var det bare å bytte ratt? Har veldig lyst å gjøre samma sjøl..:)

 

Vet at det ligger en med stoff der, men det kom inn en bil for ca 2 uker siden, og inredninga til den er ikke lagt ut enda, men har fått bilder fra dem på mail, å det er alacantara.

 

Bytte ratt, tok ca 10 min, å så må du til ford for å fortelle datan at du har cruisecontroll. Kostet meg ca 450 kr til ford.

 

Da var spoileren montert. :)

 

08042011007.jpg

Esten

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Vet at det ligger en med stoff der, men det kom inn en bil for ca 2 uker siden, og inredninga til den er ikke lagt ut enda, men har fått bilder fra dem på mail, å det er alacantara.

 

Bytte ratt, tok ca 10 min, å så må du til ford for å fortelle datan at du har cruisecontroll. Kostet meg ca 450 kr til ford.

 

Da var spoileren montert. :)

 

08042011007.jpg

 

 

hvor fikk du tak i den spoileren? :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...