Jump to content

Min Mondeo mk4 2.0 tdci 2007 mod.. :)


esten

Recommended Posts

Da kom det en 2007 mondeo til hus.. :)

 

Ford Mondeo 2007

Tdci, 6 trins, Blåtann, pluss meget lite utover det.. :whistling:

151500km

Sort farge.

 

Kommer bilder og kanskje noen oppgraderinger, men håper virkelig ikke det blir så mye som det ble på 01 mondeon jeg hadde. :blush:

Esten

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Er det noen som har erfaringer med garanti saker på ford?? Hvor lenge er den?? Hva er med? Km stand???

 

Så at ett problem med 07/08 modellen, var at armleendet ikke fungerer. Når du åpner, kommer du til den nedre, men ikke den øvre.. Såg at noen har fått dekket dette på garantien.. Men ettersom min bil er 3,5 år så er vel ikke det mulig, eller bør man prøve??

Esten

Link to comment
Share on other sites

Takk og takk.. :blush:

 

Er det noen som kan fortelle meg hva som er forskjellen på det instrumentpanelet, som har ett lite firkantet info tavle mellom turteller om hastigheten, i forhold til det som har samma bredden, men er dobbelt så høyt??

 

Ligger km standen i panelet, eller ligger det på hjernen??

Esten

Link to comment
Share on other sites

Takk og takk.. :blush:

 

Er det noen som kan fortelle meg hva som er forskjellen på det instrumentpanelet, som har ett lite firkantet info tavle mellom turteller om hastigheten, i forhold til det som har samma bredden, men er dobbelt så høyt??

 

Ligger km standen i panelet, eller ligger det på hjernen??

Du er alt i gang med å bytte ut deler skjønner jeg :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Takk og takk.. :blush:

 

Er det noen som kan fortelle meg hva som er forskjellen på det instrumentpanelet, som har ett lite firkantet info tavle mellom turteller om hastigheten, i forhold til det som har samma bredden, men er dobbelt så høyt??

 

Ligger km standen i panelet, eller ligger det på hjernen??

 

 

Den som har infotavle heter convers+ og du kan da styre alt fra skjermen f.eks radio,cd,usb,park varmer ,navi osv...

Edited by RstS2
Link to comment
Share on other sites

Den som har infotavle heter convers+ og du kan da styre alt fra skjermen f.eks radio,cd,usb,park varmer ,navi osv...

 

 

Men er ikke det den som er veldig stor det da??

 

Jeg snakker om den som har den lille røde skjermen, men ser også at den finnes i 2 forskjellige størelser, forskjellen på de to.. ;)

Esten

Link to comment
Share on other sites

Men er ikke det den som er veldig stor det da??

 

Jeg snakker om den som har den lille røde skjermen, men ser også at den finnes i 2 forskjellige størelser, forskjellen på de to.. ;)

 

 

ok, da veit ikke jeg ,jeg har den med convers+, trudde det bare fantes en annen da:-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...