Jump to content

Er bilen min unormalt høy bak?


Guest Pjuker`n

Recommended Posts

Guest Pjuker`n

Vasket bilen min i helga og vasket felger og slikt, syns den er fryktelig høy bak, forran er det derimot ganske normal om ikke litt lav høyde.

 

Bilen skal vel egentlig være orginal så vidt jeg veit..

 

filter%20007.jpg

 

sierra1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vasket bilen min i helga og vasket felger og slikt, syns den er fryktelig høy bak, forran er det derimot ganske normal om ikke litt lav høyde.

 

Bilen skal vel egentlig være orginal så vidt jeg veit..

ja i allefall i ræva,blod heisa jo...har senke sett liggende jeg :P

Edited by FOCUS
Link to comment
Share on other sites

Det er jo smak å behag det da :) Hadde en combi før, å senker du den 40 mm så blir den sånn, var ikke grise lav min heller men

 

Bilde

håper min blir så lav når jeg får senket min til helgen, selvom det er sedan. veldig pen bil.

 

din også Espen G :)

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest Pjuker`n

Strøken bil Gulgen! -Lyst på sånn frontfanger selv.

Er settet til salgs Ktm?

 

Får ikke kjøpt før til mai lønninga kommer..

Denne mnd blir det frontrute og sommerfelger..

 

Frontruta har sett sine bedre dager :)

Har orginal tonede ruter rund baut da ;)

filter%20010.jpg

 

Har tenkt å kjøpe disse felgene:

DSCN7804.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest rsdan

hmm, den bilen (røde) så kjent ut.. som min gamle kjøpte den av en i moss... har nå vært kræsja 1-2-3 ganger.. skal se om jeg finner bilde.

Link to comment
Share on other sites

Guest Pjuker`n
litt høy.. men disse bilene er høye da.

få på senke sett, så blir det bra :)

 

Har muligens lefjørs fjører. 40mm med papirer

Si fra når du veit om de er til salg eller ikke da.

Link to comment
Share on other sites

Guest Pjuker`n
Når jeg får nye fjærer skal jeg selge de som står på bilen nå. Hvis du er interessert, kan du kjøpe de :) H&R fjærer er noe av det beste du får tak i. Koster 2000 nye.

Men som du selv sa, du får dem ikke godkjent og siden jeg skal ha denne kjerra på veien så er dem ikke så aktuelle..

Link to comment
Share on other sites

jeg skal ta bilder av min når jeg får satt på mitt lesjøfors senkesett til helgen ;)

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke fjørene som har strekt seg da? Min far hadde en sierra 1.6 som var seriøst høy på hekken. Fyllte bagasjerommet med sekker med jord og bark, da ble den normal. Har sett en del sierraer som har det der problemet.

Mvh. GeirS

Granada 1976, MkI 2.6 GL
Hyundai i40 2011 mod.

Volvo V90 T6 2021

Link to comment
Share on other sites

Guest Pjuker`n
Det er ikke fjørene som har strekt seg da? Min far hadde en sierra 1.6 som var seriøst høy på hekken. Fyllte bagasjerommet med sekker med jord og bark, da ble den normal. Har sett en del sierraer som har det der problemet.

Jeg gidder ikke kjøre rundt med baggasjen full av jord :D

 

Hjelper vel å få på senkesett, men det får vente til sommerfelger og frontrute er i orden..

 

Noen som veit hvor det er billigst senkesett? godkjente altså.

Link to comment
Share on other sites

Guest SierraXenon

Kjøpte mitt senkesett på eiker.no 40mm

 

Betalte 1100,- me frakt og TÛV papirer..

 

Min bil var og j..... høy bak før jeg senket den.

Link to comment
Share on other sites

Guest Pjuker`n
Men som du selv sa, du får dem ikke godkjent og siden jeg skal ha denne kjerra på veien så er dem ikke så aktuelle..

Fjærene jeg har er beregnet for 2wd, ikke 4x4. Så du får det godkjent hvis du har 2wd. Det følger med TÜV-papirer.

 

Da forstår jeg ;)

 

Hva hadde du tenkt deg ang pris da?

Blir uansett ikke aktuelt før "utti" mai en gang..

Link to comment
Share on other sites

Da forstår jeg ;)

 

Hva hadde du tenkt deg ang pris da?

Blir uansett ikke aktuelt før "utti" mai en gang..

 

Har allerede fått et bud på 800kr., men hvis noen er villig til å by høyere enn det sier jeg jo ikke nei takk. Foreløpig er det da reservert til ZirZ.

 

SierraXenon: Åssen blei høyden på bilen når du fikk senket den? Er den så og si "rett"? Den er ikke sigen bak eller noe?

Link to comment
Share on other sites

Guest Pjuker`n
Da forstår jeg ;)

 

Hva hadde du tenkt deg ang pris da?

Blir uansett ikke aktuelt før "utti" mai en gang..

 

Har allerede fått et bud på 800kr., men hvis noen er villig til å by høyere enn det sier jeg jo ikke nei takk. Foreløpig er det da reservert til ZirZ.

 

SierraXenon: Åssen blei høyden på bilen når du fikk senket den? Er den så og si "rett"? Den er ikke sigen bak eller noe?

 

 

Ok da avventer jeg litt..

Link to comment
Share on other sites

Guest SierraXenon
Da forstår jeg ;)

 

Hva hadde du tenkt deg ang pris da?

Blir uansett ikke aktuelt før "utti" mai en gang..

 

Har allerede fått et bud på 800kr., men hvis noen er villig til å by høyere enn det sier jeg jo ikke nei takk. Foreløpig er det da reservert til ZirZ.

 

SierraXenon: Åssen blei høyden på bilen når du fikk senket den? Er den så og si "rett"? Den er ikke sigen bak eller noe?

 

Den ble litt sigen bak syntes jeg, får se hvordan d blir når jeg får på sommerfelger. Men den ble lav!

Kan d ha noe me demperene bak at den blir sigen??

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...