Jump to content

prøver å få tak i ett reg nr / eier av bilen


Odin

Recommended Posts

heisann folkens! her er grei... har deler av ett reg nr men ikke fulle reg nr.. og jeg er ganske desperat etter å få tak i resten for å få tak i eier...

 

eneste jeg er sikker på er DE 70 :P noen forslag her på what to do?? bilen er RØD om det hjelper og det er en sierra

1988 Ford Sierra Cosworth
1991 BMW M5
2001 BMW 330i

Link to comment
Share on other sites

du kan prøve biltilsynet. kanskje de kan få opp en liste over alle biler som begynner på de70 også kan du skille ut alle sierraer på det nr som er røde også ta det derfra:) sikkert en kjempe morsom prosess men det høres ut som eneste mulighet hvis du ikke har mer av skilt nr.

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

uff har allerede drivi på med lotto på mekonomen sine sider :P ble svett i huet der

 

var ett 3 tall i reg nr og men hvor husker jeg ikke :P ******** at man skal være så treig på å notere sånt når det gjelder!

 

var ett 5 tall og en plass..

1988 Ford Sierra Cosworth
1991 BMW M5
2001 BMW 330i

Link to comment
Share on other sites

heisann folkens! her er grei... har deler av ett reg nr men ikke fulle reg nr.. og jeg er ganske desperat etter å få tak i resten for å få tak i eier...

 

eneste jeg er sikker på er DE 70 :P noen forslag her på what to do?? bilen er RØD om det hjelper og det er en sierra

Da hjelpe om du he heila chassisnummeret.

Link to comment
Share on other sites

ja da kan du ikke være langt unna.

 

jeg å svogeren min har kjøpt å eid veldig mange sierraer med nesten like reg.nr i løpet av årene. nesten alle har begynt på AR504 også har de to siste vært ulike. dette har vært biler registrert mellom 85 å 87 stortsett å alle har vært mk1

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

fordi når den er dønn strøken og det står 1,6l på luka til en gammal dame på sikkert 85 så tviler jeg på at hu har rivd ut motorn og bygd noe godkjent is turbo/cosworth eller no

1988 Ford Sierra Cosworth
1991 BMW M5
2001 BMW 330i

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...