Loffen Posted February 26, 2011 Posted February 26, 2011 Noen som klarer finne ut eksakt størrelse/typebetegnelse på denne for meg??? Står kun dette nr på den som vist på bildet... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
cossiedude Posted February 26, 2011 Posted February 26, 2011 Tror det er type nr. På min T61 (som er til salgs) står det T-21265. Min er kulelagret,vet ikke om dette indikerer noe ang det?
Loffen Posted February 26, 2011 Author Posted February 26, 2011 I fysisk størrelse er nok ikke min så stor som en T61... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
cossiedude Posted February 26, 2011 Posted February 26, 2011 Var ikke størrelse jeg tenkte på. Men om den er kule lagret siden begge begynner på T-21? Står det ikke preget ar på noen av husa da?
Loffen Posted February 26, 2011 Author Posted February 26, 2011 Åja, hehe... Nei ikkeno ar på noen av de desverre... Noen sier de ulike seriene kommer med blått og gull eloksert lokk på kompressorhus, men min er sølv... Kjipt å ikke ha noe eksakt info om den... Hvem forhandler Turbonetics da? Får prøve å ringe en forhandler... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
cossiedude Posted February 26, 2011 Posted February 26, 2011 Min er gull i senter. Vet ikke forskjellen. M.Schanke forhandler turbonetics her i norge. Sikkert flere,men jeg vet bare om han.
RS 1000 Posted March 4, 2011 Posted March 4, 2011 Åja, hehe... Nei ikkeno ar på noen av de desverre... Noen sier de ulike seriene kommer med blått og gull eloksert lokk på kompressorhus, men min er sølv... Kjipt å ikke ha noe eksakt info om den... Hvem forhandler Turbonetics da? Får prøve å ringe en forhandler...Foreslår at du tar av begge husene og måler stor og lille diameter på begge hjulene. Dette vil avsløre det meste med tilfredsstillende nøyaktighet. Gull = big shaft aksling.Blå = aksling i normal dimensjon. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
Loffen Posted March 4, 2011 Author Posted March 4, 2011 Sorry, men den turboen skal ikke av igjen før den absolutt må -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
Recommended Posts