Jump to content

Audi A8 selges billig


Kverna

Recommended Posts

I så fall har det ikke vert noen forandring med Audi, da de tidligere modellene med A4, Vento og Passat hadde elendige kasser som rasa i øst og vest. Iallefall mange som gikk sundt her jeg bor, og skifta en del på verkstedet. Fordelen var jo Norsk Bildelesenter som var utrolig service innstillt og greie å handle med. De skaffa både deler, brukte og overhalte kasser.

1994 Ford Sierra CLXi (ombygd til RS Cosworth)
1998 Audi A4 1.8T Quattro

2012 Volkswagen Caravelle 2.5 TDI 4Motion

Link to comment
Share on other sites

Det som utgjorde problemet var at ingen byttet olje og filter i de.Ble sagt til meg,da jeg kjøpte en a6 jeg hadde at de var vedlikeholds frie de kassene der.Da begynte det med at de giret enda tregere enn de gjorde da de var nye. Vist man da ikke gjorde noe med det,endte det ofte med full stopp.

Link to comment
Share on other sites

Det som utgjorde problemet var at ingen byttet olje og filter i de.Ble sagt til meg,da jeg kjøpte en a6 jeg hadde at de var vedlikeholds frie de kassene der.Da begynte det med at de giret enda tregere enn de gjorde da de var nye. Vist man da ikke gjorde noe med det,endte det ofte med full stopp.

9,5L olje, og en verkstedregning på 5000kr så skjønner jeg at folk ikke tar seg råd til det, desverre.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...