Jump to content

Problem med informasjonsskjerm i cosworth!?


2.8i TIC

Recommended Posts

På min 91mod cosworth har jeg noe problemer med den informasjonsskjermen som sitter i dashbordet, den som viser om dører er oppe osv.

Plutselig så funker den litt, men ikke ofte.. Er lys i den, men ikke mer en det. Når den først funker så funker alt.

 

Hva kan dette være?

 

Får opp varsellyden når jeg åpner en dør når lysa er på, interiørlyset slår seg på og av som det skal..

Link to comment
Share on other sites

Hmm okei... Får håpe flere har innspill da...

 

Kan spørre samtidig i denne tråden, av og til er blinklysa mine utrolig treige, hva kan dette skyldes? Alt av pærer er 100%, bare er veeeeeldig treigt ganske ofte...

 

F ikke bare bare med gammel ford altså!

Link to comment
Share on other sites

Der er en kontroll boks som sitter over hanskerommet bak det rommet som går innover i dashbordet. (Montert på torpedoveggen mener eg) Sjekk kontakten inn til den boksen og de ledningene. Eg bruker bevege litt på ledningene så kommer lysene på igjen :)

- 1988 Mazda 626 2.0 16v FE3

- 1990 Ford Sierra Cosworth 4x4 -

- 1985 VW Jetta 19E

- 1985 VW Golf GL x2

- 1997 VW Polo 1.4 (bruksbilen)

Link to comment
Share on other sites

Rett som det var, styringsboksen som sitter på torpedoveggen bak lomma på pass side, der var jordings connectoren knekt.. Er vel bosch connector dette? Fikk prøvd å holdt kontakt med den og da funka det som gull..!! :) Merker jeg blir litt ekstra happy hver gang jeg får noe i en gammel ford til å funke.. :P

 

Men så er det blinklysa mine da? Forslag?

Kan det være selve bryteren? Relèet?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...