Jump to content

Cosworth 2wd motor selges.


tommyrs

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Bare å ta en tlf, så får man svar fortløpende B)

Takk guuud, der sa du det.

At ikke folk tenker sånn selv. Helt utrolig.

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Det må da vel være lovlig å spørre her også uten at noen som drømmer om å være moralens voktere skal behøve å bry seg? Det var et spørsmål rettet til selger om pris, og siden det sikkert er flere som lurer på akkurat det samme så synes jeg det hadde vært fint om det kom frem her. Dette måtte da vært det greieste for selger også, med mindre han er veldig snakkekåt og ønsker at en haug med folk skal ringe bare for å høre etter pris.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

VELDIG få som faktisk bruker nr som står der, så da må man få lov å pirke litt :P

Var vel ikke akkurat ditt innlegg jeg tenkte på da jeg kommenterte..

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Går for 13000.- og ikke ei krone under ;) Dette er vel billig nok?

turbo osv følger med? vet du om denne motoren har blitt overhalt? som planslipt topp,slipt veiv osv?

Edited by plexxipuz
Link to comment
Share on other sites

Stengt :)

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...