Jump to content

Trenger nye tennplugger


Azz-Kill

Recommended Posts

Trenger nye tennplugger og lurte på om folk har noen spesielle de vil anbefale. Etter hva jeg finner på nett er det denso og ngk iridium plugger som er tingen. Hva sier folket? Noen som har noen erfaringer?

98 mondeo v6 ghia "st200" stv

Link to comment
Share on other sites

Etter hva jeg har skjønt må jeg av med innsugsmanifoilen for å komme til pluggene.

Kjøper nye plugger i buyikk imorgen, får gode rabatter og må bytte dem imorgen da jeg skal kjøre til jobb på onsdag.

98 mondeo v6 ghia "st200" stv

Link to comment
Share on other sites

Duratec 25 (2,5 v6) er ikke så kresen på pluggene som Zetec.

Byttet til noen uoriginale på min og de har snart gått 60000 uten problem..

Mener jeg kjøpte noen ngk plugger (ikke irdium)..

 

Trenger ikke av med noen manifold. Er knotete men det går.

Link to comment
Share on other sites

Har tatt av innsugs manifoilen nå, å ser at det er nok like dumt som å prøva å knote med den på. De 3 fremste er enkle, men de bak såg ut til å vær ett helvette med den på :) Var ikke så altfor mye arbeid å få den av, eneste problemet er at jeg klarte ødlegge vakumslangene som sitter oppå den. gammel hard plastikk som knakk. Får hørre på ford imorgen om de har de på lager, ellers får jeg prøve så forsitkig jeg bare kan å ta de av den andre v6 min...

98 mondeo v6 ghia "st200" stv

Link to comment
Share on other sites

NGK har overtatt pluggsortementet til Motorcraft, så Ford motorer er veldig glad i NGK :)

 

stemmer dette helt da?...jeg kjøpte orginal platium ford plugger til cosworthen...og i eskene så lå det denso plugger..

 

IMAG1002.jpg

Edited by lowman
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...