Jump to content

Fjerne krommen rundt vinduene?


2.3 GL

Recommended Posts

som topic sier:) ser det greit ut uten den krommen eller blir det et nakent tomrom som ser teit ut der?

 

få deg heller tak i liste uten krom...

02mod ford mondeo stv type konebil

86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville nok prøvd å få tak i noen andre, men kan jo si hvordan jeg gjorde det på førstebilen min for noen år tilbake da alt skulle gjøres lettvint og fort.. :) Jeg bytta listene med de som satt på innsiden av motsatt dør.. :P Ble jo ikke 100%, men fikk iallefall bort kromen ;)

- Sierra RS Cosworth -

Link to comment
Share on other sites

med andre ord så ser det bæsj ut å fjerne de? hva med å lakke de?

 

å finne tak i svarte lister til mk1 ser jeg ikke for meg er veldig lett. å få demontert de å satt de på igjen uten å skade de trur jeg er enda værre.

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

Er ikke noe vanskelig å bytte listene på dørene (noen biler sitter de kanskej hardere på enn andre, men på mine har det gått greit, drar de bare av med fingrene etter å ha demontert speil o-l. Men er forskjelige speil på de med og de uten gummilist :P), verst er det vel om det er 3 dørs (og lillevinduet på 3 dørs), for lister til bakrutene er ikke å finne omtrent. Alle IS og Xr4x4 og sikkert noen andre utgaver hadde svarte gummilister, så til 5 dørs skal det vel finnes noen igjen.

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...