Jump to content

Billig lakk


Recommended Posts

Noen som vet om noe sted som selger billig lakk til bil? Har et par fangere + en dør som trenger ny lakk.

Kjøpte noe på Mekk en gang, men synes ikke de sprayboksene funket noe særlig (mye store dråper til tross for omhyggelig risting) så jeg vil heller ha lakk som jeg kan bruke i egen lakksprøyte.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om noe sted som selger billig lakk til bil? Har et par fangere + en dør som trenger ny lakk.

Kjøpte noe på Mekk en gang, men synes ikke de sprayboksene funket noe særlig (mye store dråper til tross for omhyggelig risting) så jeg vil heller ha lakk som jeg kan bruke i egen lakksprøyte.

 

Dra til din lokale bil lakker eller mekonomen og be om å få løs liter i spann i stedetfor boks

Mvh Morten

 

2005 focus 2.0 sport combi MS design

1995 mondeo 2.0 4x4 SOLGT

3 stk 1996 mondeo delebiler HUGD

1993 corolla 1,3 SPIKER! KJØPES PÅ COOP OBS ;)

Link to comment
Share on other sites

Var så optimistisk å trodde at vannbasert lakk skulle være billigere en tynnerbasert, men den gang ei. Åkkesom, Mekonomen tar ihvertfall 1060 kr. litern for pearlmetallic. Vanlig metallic er muligens litt rimeligere, og de gir 25% rabatt hvis man henviser til Taunus-klubben. (Fikk rabatten selv om jeg ikke er medlem). Veit ikke om dette gjelder alle Mekonomen butikker, eller om de bare er uvanlig greie med rabattene på Jessheim..

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

du kommer ikke under 1000lappen for metallic lakk pr litern på lokale verksteder og mekonomen, kanskje bilxtra men tviler, beste er å bare bite i sure eplet og akseptere det;) men hos mekonomen (hvertfall på jessheim) er det bare å si at man jobber for SAS på gardermoen ;) da får man mellom 10-35% alt etter hva man kjøper

 

angående tynnerbasert lakk vet jeg bilxtra fortsatt lever ut lakk med tynner til "småkunder"

Edited by "Lakkelars"

Mvh Morten

 

2005 focus 2.0 sport combi MS design

1995 mondeo 2.0 4x4 SOLGT

3 stk 1996 mondeo delebiler HUGD

1993 corolla 1,3 SPIKER! KJØPES PÅ COOP OBS ;)

Link to comment
Share on other sites

Fant ikke rette fargen på e-bay. Fargen jeg trenger heter Cuirass (MRSEWWA).

 

Og bil-extra eller mekognomen har vi ikke i Narvik. Skal stikke innom det lokale bilskadesenteret og høre hva de tar for det der. :)

Link to comment
Share on other sites

Blir jo faktisk billig alikevel. Under 3000 kr. for alt man trenger. Synd de ikke har farger til europeisk. Er nok mange som restaurerer gamle amerikanere som kjøper lakk på ebay. Eller fra Summit, som selger det samme lakksystemet.

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...