Jump to content

Hjelp! Kjøpe Focus STV?


kimsa

Recommended Posts

Samboeren min er hvertfall storfornøyd med vår 2010 Focus stasjonsvogn. Fin plass til barnevogn og alt annet hun pleier å stappe inn.

 

 

 

Focus'en din er bare STRØKEN:-)

Edited by RstS2
Link to comment
Share on other sites

Kjempe fin bil den der RS Stian. Har sett en prosjekt tråd eller noe med den tidligere tror jeg??

 

Dama ønsker helst hvit eller sølv bil, jeg mener å ha sett en prosjekt tråd med en hvit en her inne, en fyr som hadde en far som hadde sort mondeo mk4 tror jeg. Finner den ikke igjen. Noen som drar kjensel på tråden jeg sikter til.

 

Du har sikkert sett den Stian, siden du har maken bil,

Link to comment
Share on other sites

Er min det ! :)

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61693-ford-focus-titanium-x-sport/page__hl__bleieexpress

 

 

Kjempefornøyd med bilen, har ikke hatt noe tull med den heller :)

Så kan anbefales på det sterkeste ;)

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Hva heter de felgene ? Å gjerne dim og et ? :)

De heter Kyowa Racing, usikker på type dessverre, men tror de er amerikanske. 8,5x19 med 225/35-dekk. Husker ikke innpress.

 

Kjempe fin bil den der RS Stian. Har sett en prosjekt tråd eller noe med den tidligere tror jeg??

 

Dama ønsker helst hvit eller sølv bil, jeg mener å ha sett en prosjekt tråd med en hvit en her inne, en fyr som hadde en far som hadde sort mondeo mk4 tror jeg. Finner den ikke igjen. Noen som drar kjensel på tråden jeg sikter til.

 

Du har sikkert sett den Stian, siden du har maken bil,

Har ingen prosjekttråd, men denne tråden.

 

Hvit eller svart kler denne typen absolutt best etter min mening, har sett den i sølv og da var den ikke så fresh syns jeg.

Link to comment
Share on other sites

Er min det ! :)

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61693-ford-focus-titanium-x-sport/page__hl__bleieexpress

 

 

Kjempefornøyd med bilen, har ikke hatt noe tull med den heller :)

Så kan anbefales på det sterkeste ;)

Stemmer det, var din jeg så etter. Sykt pen bil den der. Digger felgvalget i sammenheng med fargen.

 

De heter Kyowa Racing, usikker på type dessverre, men tror de er amerikanske. 8,5x19 med 225/35-dekk. Husker ikke innpress.

 

 

Har ingen prosjekttråd, men denne tråden.

 

Hvit eller svart kler denne typen absolutt best etter min mening, har sett den i sølv og da var den ikke så fresh syns jeg.

Jeg og dama var en tur ute å såg i går, og fant ingen focus som var tiltalende. Sto en 08 trend i sort der vi var å tittet, men det var det eneste. Og vi fant ingen med Titanium styling pakke, uten leppe forann blir det bare kjedelig.

 

Dama er forøvrig fra Stavanger, så var der vi var å kikket i går, så da kan jeg jo benytte muligheten til å klage litt over KVERNLAND BIL på Forus (stavanger) maken til dårlig kunde behandling har jeg aldri sett. Jeg og dama tuslet rundt der i 45 minutter og såg på masse forskjellige biler uten att så mye som en selger såg meg i øynene en gang. Det endte med att vi forlot forettningen mens jeg høyt og tydelig sa til dama att vi får heller reise på SVEIN KVIA ( lokkal OPEL forhandler) der var det god service, men ingenting vi likte.

 

På Saab derrimot (sola) der fikk vi meget god service. Vi hadde med oss hundeburet vårt og selgeren kjørte villig frem den ene bilen etter den andre slik att vi kunne få prøve å sette buret inni.

 

Etter en prøvetur i en Saab 9-3 sport combi (stv) med 122kh diesel var det nesten så vi skrev kontrakt i går.

Har aldri vært så skuffet over en Ford forhandler noen sinne.

 

 

160583.jpg

Dette er forøvrig buret vårt som vi må ha plass til. Dybde 93,5cm bredde 68cm og høyde 68,6cm

Edited by kimsa
Link to comment
Share on other sites

For å sammenligne kan jeg opplyse om at barnevogna vår måler 89x60x47 (lengde, bredde, høyde), og da får vi plass til den på langs i bagasjerommet. Da er omtrent halve plassen brukt opp, så den har god plass til å være i mellomklassestørrelsen. Men jeg tror ikke du vil få buret deres inn i lengderetningen siden det er 93,5 cm dypt. Det vil i såfall gå akkurat på kusehåret, mulig du reddes av at forsiden og baksiden på buret skråner innover. Når jeg tenker meg mer om nå tror det faktisk kan gå siden du kan plassere det helt inntil bakseteryggen. Det er ikke mer enn 4,5 cm lengre enn vogna vår. Jeg kan forresten ta et mål av bagasjerommet i vår hvis det er interessant.

 

Tror ærlig talt du ikke vil finne en bil i denne størrelse som har bedre plass enn Focusen, jeg fikk hvertfall erfare det når vi kikket på bil i fjor.

 

En standard Focus er rett og slett gørrkjedelig, den må ha stylingpakke for å se mer iøyefallende og sporty ut. Enten med styling fra MS Design eller det originale fra Ford.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...