Jump to content

ford sierra 2,0 til ford sierra 2,9


svein1987

Recommended Posts

jeg kjøpte meg en for sierra 2,9 som var krasjet og jeg har fått tak i et rullende karosseri som jeg vil flytte drivverk og motor til men det virker som at både staten og ford norge jobber mot meg. hva skal jeg gjøre?

Link to comment
Share on other sites

Vis 2.9 chassiet ditt er opprettbart, så ville jeg heller satset på det. Da slipper du å tenke på alt som heter godkjenning med 2.9. Men vis du absolutt skal godkjenne i et 2.0 chassi, så vet jeg hverfall at det er vanskelig å få godkjennings papirer fra Ford i disse dager

Hvis det ikke er Ford, er det ikke bil!

- Sierra Mk1 3 dørs. 86' 2.9i

F5A1DADDBF3B8BEDE93D52E4B3405B45.png

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde en 84 mod Ford Sierra 2.0 som var godkjent ombygget til 2.8 xr4x4. Hadde papirer også men tror de fulgte med bilen når den ble solgt. Reg nr var hvertfall tv52356 hvis det kunne hjelpe. Den er nok død nå men kan jo være den finnes i ett eller annet register et sted. Tror ikke det var gjort stort annet enn å flytte over deler fra en 2.8

Edited by Fordxr4x4
Link to comment
Share on other sites

syns det passer og spørre her og nå :P

 

Hvorfor legger ikke folk ut skilt nr/ vognkortet på forumet av div biler de har fått godkjent omregistrert til mye rart?

Dette ville ha hjulpet mange her innpå.

 

Om jeg gidder og får p100'n godkjent med V6 2,9 kommer jeg til å legge ut infoen her på forumet..

 

-Alexander

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...