Jump to content

Ett bittelite vingebil treff i sola:)


Tommen

Recommended Posts

Fantastisk vakkert ....Følelsen av og eie to så fine og spessielle vingebiler må jo bare være helt sjuk Tommen! :wub: :wub:

Ja det er heilt sjukt! holdt på å skli ned i ein liten spagat når eg endelig fikk samla dem :lol:

 

Moonstone med de felgene må jo være nærmest perfeksjonisme

Takker, eg er veldig fornøyd med resultatet :)

Nå er det bare å holde dem slik inn i framtida :wub:

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

E d rart det blir missunnelse her i verden :P Helt sykt Tommen :) Du er en heldig mann !

Huff, det kan du si.. missunnelse er i min værden ett veldig negativt ladet ord..

Eg har aldri vært misunnelig på noen (etter at eg blei "voksen" å lærte hvordan ting henger isammen)

 

Å realisere drømmer er ein av de viktigste tinga her i livet, å eg føler meg veldig heldig :)

 

Må skyte inn at vingebilene mine har bortimot standard motorer osv.. Det har aldri vært fokus på at det skal brukes opp å trimmes til døde..

Alle har forskjellige mål og drømmer, å eg er 110% sikker på at 700hk, gromm drivline osv koster mye meir å drifte/eie enn å sitte på ebay å snike etter nye lamper, klips, å polervoks til to standardbiler ;)

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

Må pirke litt og mene at Moonstone'n er for lav i ræva altså. RS500'n og den hvite står helt perfekt synes jeg. Fy fader, sleng opp bilde av alle tre a.... :D

 

Litt dårlig planert/planlagt så den står litt på halv 12..

Den stuker slik vingebiler skal den også ;)

efe661b2.jpg

Har ikkje bilde av alle 3 sammen..

Men vi tok ettpar med (Tommyrs)

776a4dc9.jpg

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

så mye pent :) den andre svarte så småsint ut med lyktene! skulle bare hatt no litt feitere felger. Alt framstår jo som kjedelige felger omtrent ved siden av dine :rolleyes:

Den er bøllete den der ja :)

Å?! Syns da old scool MO6 er uber gromt på vingebil men :)

2ab6de14.jpg

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...