Jump to content

Mondeo stv støtdempere bak, IS instrument og Focus M3 speil gis bort


Gess

Recommended Posts

Jeg har en demontert men forholdsvis komplett Sierra IS motor som jeg vil kvitte meg med. Toppen har nye ubrukte kamlagre og ventiltetninger, og har blitt høvlet ca 1mm. I tillegg har jeg ryddet litt opp i portene. Kvaliteten på arbeidet går jeg ikke god for. Ledningsnettet følger med, det samme gjør et biltema pakningssett og nye lagre for veiv og råder. Det følger også med 4 stk Venolia smidde stempler for 2.8 maskin. Disse har stått i en turboladet v6 motor, og kan benyttes i en 2.1 konvertering f. eks.

Jeg har også et godt brukt Sierra IS ratt og instrumentpanel et eller annet sted.

Jeg har også to brukbare frontlykter til MK2 S2 Granada med lyktespoiler.

Tilslutt har jeg også to nye Monroe støtdempere som trolig passer til Mondeo Mk3 sedan og hatchback. Disse ble feillevert og har ikke vert på bil.

 

Bilder kommer når jeg får linkene til å fungere.

 

Delene befinner seg i Bergen/Søreide og gis bort mot henting.

Jeg kan nås via meldinger i forum, PM eller SMS 93032189.

Edited by Gess

Mvh. GeirS

Granada 1976, MkI 2.6 GL
Hyundai i40 2011 mod.

Volvo V90 T6 2021

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Motor og deler til denne er nå hentet, men jeg har fremdeles igjen noe småplukk som lyktert til Granada Mk2 med lyktespoiler:

DSC02069.jpg

 

Jeg har også to nye Monroe støtdempere som trolig passer til Mondeo Mk3 sedan og hatchback. Disse ble feillevert og har ikke vert på bil.

 

DSC02072.jpg

DSC02073.jpg

 

Jeg har også IS instrumenter og godt brukt ratt dersom det er noen som er interessert.

 

Jeg har også et sett M3 speil for Focus Mk1. Disse er ulakkerte og uten justering, ser helt ok ut.

 

Delene må hentes!

Edited by Gess

Mvh. GeirS

Granada 1976, MkI 2.6 GL
Hyundai i40 2011 mod.

Volvo V90 T6 2021

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...