Jump to content

montere tidsur/fjernstar til eberspacher


watski

Recommended Posts

Skal få montert på pumpe og tidsur. men hvor får man kjøpt dette?

Ford er jo ganske så dyr på dette.

Hvordan er det å får fjernstart til dette?

 

Noen som har gjort dette på en mondeo mk3 2001

Ford Mondeo 2001mod stv mk3

Link to comment
Share on other sites

Etter min mening så er det beste for deg å kjøpe eberspacher easystart R+ fjernkontrollen. Da har du skjerm på fjernkontrollen med full tilgang til alt, og du slipper da å ha ur i bilen. På fjernkontrollen kan du forprogrammere, styre varmer av og på, se temp inni bilen eller utenfor. Akkurat de samme mulighetene som på uret. Du kan også ha flere fjernkontroller opp imot bilen, sånn at du kan ha en fast i bilen og en hjemme for eks. Når du handler dette, så følger alt med for å koble det opp mot varmern som sitter der. veldig enkel å koble.

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Etter min mening så er det beste for deg å kjøpe eberspacher easystart R+ fjernkontrollen. Da har du skjerm på fjernkontrollen med full tilgang til alt, og du slipper da å ha ur i bilen. På fjernkontrollen kan du forprogrammere, styre varmer av og på, se temp inni bilen eller utenfor. Akkurat de samme mulighetene som på uret. Du kan også ha flere fjernkontroller opp imot bilen, sånn at du kan ha en fast i bilen og en hjemme for eks. Når du handler dette, så følger alt med for å koble det opp mot varmern som sitter der. veldig enkel å koble.

 

Ikke dumt neij :)

 

Vet du vor man får tak i dette?

Til hvilken pris?

 

hvilken eberspacher er det egentli som står i mondeoen mk3?

Jeg må jo ha ommbyggingskitet med vannpumpe også.

Edited by watski

Ford Mondeo 2001mod stv mk3

Link to comment
Share on other sites

Ikke dumt neij :)

 

 

hvilken eberspacher er det egentli som står i mondeoen mk3??????????????

 

 

Jeg må jo ha ommbyggingskitet med vannpumpe også, dette selger di ikke på ford men er det kun eberspacher som selger dette? noen som har kjøp det og vet prisen????

Ford Mondeo 2001mod stv mk3

Link to comment
Share on other sites

Selger komplette kit på ford med fjernkontroll, ledninger, slanger, vannpumpe osv..

 

Har montert flere av disse.

 

Var på ford i dag, di sa di hadde hørt at d var mulig men di leverte ikke :blink:

Ford Mondeo 2001mod stv mk3

Link to comment
Share on other sites

Snakk med Autoutrustning i Persveien 32 =) De kan nok hjelpe deg med pris, råd og vilje!

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...