Jump to content

Sentrallåsproblem MK3


perro

Recommended Posts

Sentrallåsen på venstre bakdør låser seg opp ved bruk av trykk-knapp på nøkkel men den vil ikke låse seg igjen. Alle andre dører er ok. Noen som vet hvor jeg kan begynne å lete etter feil og eventuelt hva det kan være ?

Link to comment
Share on other sites

Sentrallåsen på venstre bakdør låser seg opp ved bruk av trykk-knapp på nøkkel men den vil ikke låse seg igjen. Alle andre dører er ok. Noen som vet hvor jeg kan begynne å lete etter feil og eventuelt hva det kan være ?

 

Hadde samme problem på Sierra sedan :P fjernet sentrallåsen på den døren så eg kunne låse den manuelt, i ettertid har eg fjernet alt som heter sentrallås, irrer voldsomt i kontaktene, kanskje der det ligger...

 

-Fredrik

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar. Skal se litt på det i helga. Er det vanskelig å ta av dørtrekket på bakdøren ?

Kjempe enkelt det.

 

Du letter av pynte dekselet i lommen til å lukke døren med, under der sitter det en skrue.

Inne bak håndtaket du åpner døren med sitter det en skrue. Hele plastrammen, rundt selve håndtaket kan være løs.

Derretter sitter det skruer rundt hele døren, tett inn mot metall delen av døren.

 

Husker ikke helt om det også satt en grov skrue gjennom trekket i ett lite hull lengre ned, men jeg mener det bare er å ta tak nederst på trekket nå og røske til :lol:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...