Jump to content

ØK: Vinduslister foran og bak 2001 Mondeo stv


Kverna

Recommended Posts

Ønsker å kjøpe nye weather strips / gummilister under vinduene på en mondeo.

Hadde noen i bestilling fra england, men fikk de aldri så da prøver vi her.

 

Evt. om noen jobber på ford og kan hjelpe eller vet hva de koster på ford.

 

Holder til i Drammen.

kverna @ gmail.com

92 64 33 23

PM

Tråden her

 

Bilde:

ford-mondeo-mk3-door-window-weather-strips-set-of-4-539-p.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg måtte bytte ut disse på min bil i fjor pga det kjente problemet med bobling, kjøpte mine på ford. Grunnen til at jeg nevner dette er at de også finnes i chrome utførelse Kverna. Hadde jeg vist det når jeg bestilte mine så hadde jeg selvfølgelig valgt de :) Mener at innkjøpet ikke kostet meg mange kronene pr list, tror det var ca 200 kr pr vindu.

Link to comment
Share on other sites

Jeg måtte bytte ut disse på min bil i fjor pga det kjente problemet med bobling, kjøpte mine på ford. Grunnen til at jeg nevner dette er at de også finnes i chrome utførelse Kverna. Hadde jeg vist det når jeg bestilte mine så hadde jeg selvfølgelig valgt de :) Mener at innkjøpet ikke kostet meg mange kronene pr list, tror det var ca 200 kr pr vindu.

Kan ikke ha krom jeg, som har enkleste billigste versjonen(trend eller hva den heter). Ikke synes jeg det er noe fint heller.

Vil du ha krom, kan jeg kjøpe dine, også handler du krom ;)

 

Var vel 300kr for alle fire fra england hvis jeg husker riktig, men må vel svelge det sure eplet og kjøpe på ford.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke ha krom jeg, som har enkleste billigste versjonen(trend eller hva den heter). Ikke synes jeg det er noe fint heller.

Vil du ha krom, kan jeg kjøpe dine, også handler du krom ;)

 

Var vel 300kr for alle fire fra england hvis jeg husker riktig, men må vel svelge det sure eplet og kjøpe på ford.

Enkleste utgaven er Ambiente, men om det er bilen du har bilde av på profilbildet ditt så har den tåkelykter, og om jeg antar de er orginale så har du en Trend. Altså den nest enkleste utgaven :D

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke ha krom jeg, som har enkleste billigste versjonen(trend eller hva den heter). Ikke synes jeg det er noe fint heller.

Vil du ha krom, kan jeg kjøpe dine, også handler du krom ;)

 

Var vel 300kr for alle fire fra england hvis jeg husker riktig, men må vel svelge det sure eplet og kjøpe på ford.

Har trend jeg også, men facelift versjon med krom rundt grillen - er derfor jeg tror krom lister ville fungert bra på min bil. Er ikke keen på å plukke dem av å handle nye nei, ikke med et busjett som begrenser seg til lommepenger fra NAV smileyPuking.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...