Jump to content

FLISER TIL VERKSTED/GARASJE


Breda

Recommended Posts

Casalgrande Padana Granitogres verkstedfliser selges. Dette er høykvalitets italienske fliser til bruk på steder som har

høy belastning på gulvet, og er angitt til 1,5 tonn per kvadrat cm. Disse tåler frost, jekketraller, biler etc og går for

å være meget sterke.

Disse er 30x30 cm store og i et utseende som heter Arizona. Helt nye og ubrukt(selvfølgelig) og koster nye 255 kr per kvm.

Jeg har ca 175 kvm og selger dette for 150 kroner per kvm.

 

Dette ligger i Oslo og jeg kan nåes på 92654204.

 

IMAG0767.jpg

IMAG0766.jpg

Edited by Breda

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Den prisen jeg la ut i tråden her fikk jeg av en flislegger og trodde jeg kunne stole på den. Men jeg syntes den hørtes drøy ut, så jeg sjekket ut selv og fant ut at dette selges ut for 255 kroner per kvm. Så da endrer jeg prisen til 150 kr per kvm.

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Jeg må jo ærlig innrømme at jeg tror jeg havner i en kjip situasjon hvis jeg selger dette i flere partier. Da blir jeg nok sittende med et lite lass til slutt uten mulighet for salg. Så inntil videre, så venter vi og ser hva som skjer.

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Okey. Men da er vi jo litt nærmere. Hvis du tar 80 og 2.8i TIC tar 30, så er vi jo et stykke på vei. Hvis jeg vet at jeg får unna mesteparten i flere små partier, så er det greit for meg, så lenge jeg slipper å sitte igjen med endel. Kanskje det er flere som også vil ha litt av de 60 kvm som er igjen da?

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

For 15000 kroner så får du hele pakka. Totalvekt aner jeg ikke nå, men det kan jeg selvfølgelig får veid opp og estimert hvis du handler. De ligger 13 mil unna der jeg bor nå, så derfor litt kronglete å få det til.

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Tok en kjapp titt på megaflis, og de selger frostsikre fliser på 30x30 cm, og de sier dette: 21,53 kg pr KVM. såå +- :)

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...