Jump to content

Etterlyser en capri faren min hadde for mange år siden


daruu

Recommended Posts

Hei.

Faren min hadde for mange,mange år siden en 1969 Ford Capri 1600.

Etter at jeg kjøpte granada'n ble det snakk om at jeg hadde registrert meg her inne, å da lurte han på om jeg kunne se etter den her, noe jeg har gjort uten resultat.

Da tenkte jeg at det kunne være en ide å høre om noen andre kanskje visste om den levde enda.

 

Problemet er at han ikke husker hele reg nr, men han mener at det startet på FS39.

Bilen var rød, og det satt også skinninteriør i den, noe som muligens ikke var helt vanlig(?)

 

Nå er det jo nærliggende å tro at siden den er så gammel har den muligens blitt vraket for lenge siden, men for ett par år siden ringte det en til faren min som nå hadde kjøpt bilen. Det hørtes ut som om han skulle restaurere den. Mener han fra Møre og Romsdal, men skal ikke si det 100% sikkert.

 

Det er kanskje ett "long shot" det her, men om noen her inne vet om bilen lever enda hadde det vært supert om dere hadde gitt lyd fra dere her :)

Edited by daruu

1982 Granada 2.0 L - Bruksbørse!

+ Diverse gammel Volvo

Link to comment
Share on other sites

Hvis du kontakter biltilsynet , så kan de søke på Autosys på alle bilene som har vært reg på din far.

Da kan du finne regnr. , og deretter søke på det nr. på autosys på ny , og finne siste registrerte eier , og om bilen er skrotet.

Aldri noe godt uten at det er galt for noe.

Link to comment
Share on other sites

Når du har regnummeret kan du og ringe 06650 (BT kundesenter). Da får du alle omreg.datoer på reg.nummeret du spør etter, eventuelt om den er registrert som spiker. Er den ikke, så er det bare å ta kontakt med siste registrerte eier.

Edited by grandisjohn

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...