Jump to content

Lakk guid?


Guest rexs

Recommended Posts

jeg vil ikke anbefalle og hoppe rett på lakking av bilen først, du har no vell en venn som har en golf\volvo feks som trenger en liten finish, prøv der først du. for det er ikke så utrolig lett og få ett bra resultat vist du aldri har lakket før..

Link to comment
Share on other sites

Har nå lakket litt fangere etc, men ikke nå seriøst med skikkeli lakk osv.. blir ikke det samme å bruke Benga lakk ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Noen som har en link til guid for lakkering av bil? Vært kjekt med noen vink før man startet :)

 

Det viktigste er å ha god utluftning. og så må du ha en lakksprøyte og kompressor. ikke sprayboks. hold sprøyta ca 20 cm unna bilen og trykk mens du drar jevnt den ene veien og slipp opp kanppen npr du ikke har lenger arm, og så trykker du inn igjen når du begynner å bevege deg tilbake igjen. VIKTIG bruk mange tynne lag, da slipper du som oftest sig.

BadBoy's Drive FORD :-)

Mine biler : Mine Biler

Link to comment
Share on other sites

Og skal du lakke ute, så for all del, lakk når det er vindstille. Må ikke være NOE vind. Skulle lakkere en transit, har ingen egnet garasje så måtte gjøre det ute. Endte opp med at jeg lakkerte klesvasken til naboen i samme slengen....

10 VW Golf GTD (solgt)

09 VW Passat

88 Mazda RX-7 FC3S

85 Ford Sierra 3 dørs 2L (solgt)

86 Ford Sierra 2L (kondemnert og sprengt)

83 Opel Ascona (Brant opp)

83 Ford Transit (solgt)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...