Jump to content

98' Scorpio 2.3 Ghia


Dufman

Recommended Posts

2.3 Ghia med manuell kasse. Kun gått 176 000.

Bilen har hengefeste med lov til å trekke 1600kg. Følger med takstativ.

Trenger nye hjulbuer bak.

 

 

Helst ikke telefoner etter kl.21, SMS hele døgnet.

Bilen står i Sarpsborg.

TLF: 92 61 60 70.

Gi bud!

2012-01-13091318.jpg

Edited by Dufman
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tenkte bare å si at disse bilene sliter med sikringsboksene sine, det kommer vann i de (sitter 1 på hver side i motorommet). Mulig det er der du har el-feilen din. Disse boksene har kontakter under som bare er å ta av og sette på ny sikringsboks. Passer bare en plass gjør de også så du får ikke satt noen kontakter feil.

Link to comment
Share on other sites

Hadde samme problem på min. Tok ut og demonterte sikringsbokser. Var irr på alle lagene/lederene av kobber/"gatene". Etter tips fra en "old school man" la eg den demonterte boksen i ei bøtte med sterk blanding av vann/grønnsåpe. Eg var vekk på jobb så dette låg ei veke, men var reint og fint og all irr vekk. Skyllte godt i varmt vann og tørke på ovn. Det er mange deler og kan sjå uoverkommelig ut, men det er logikk i det. Alle lag er merka med A,B,C... osv. og har spor som "gatene" passer nedi. Alle "gatene" på kvart lag har ulik høgd på enden opp og ned slik at sortering går greit. Nå en da først kommer igang å montere så går det greit. Bare husk korleis du demonterte og gå motsatt vei. På min var det den venste med batteriet som var verst og ga masse problem med lys og vifteovn. Den på høgre side er vanskelig å løyse pga. veldig trangt oppunder. Vist en vil gjere en bra jobb så kan en maskere endene og lakke "gatene" slik at irr ikkje så lett kommer igjen.

Håper det kan hjelpe :)

gådea...?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Har du bilen enda?

Bilmekaniker / tekniker

01' Honda VTR SP-1

95' Frosk stv. 2,0 DOHC

A BE (før 19.01.2013) C D

 

Women don't really wanna hear men's opinion,

they just wanna hear their opinion in a deeper voice

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...