Jump to content

B: Offroad på Svarstad


Kverna

Recommended Posts

Hehe ja vi lo godt selv :D Aldri sett planet falle av bil før

 

 

Har Svarstad blitt en by, bor jo bare ~600 mennesker der ?

tror du skal oppjustere det endel, og svarstad er jo "byen" i lardal kommune sist jeg sjekka.

Link to comment
Share on other sites

Tok bare en rask titt på wikipedia(ikke at man skal bruke det som fasit)

http://no.wikipedia.org/wiki/Svarstad

 

Har alltid gått etter barneskoleregelen, "I byen, PÅ landet"

 

Insinuerer du at Svarstad er på landet eller Kverna ?, er jo verdens navle, eller i "hjertet av Vestfold" som de markedsfører kommunen som.....;-)

Signatur fjernet grunnet størrelse. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler og 75 kb.

Link to comment
Share on other sites

hehe.. datt nesten av stolen i latterkrampe når jeg så dette bilde :lol:

 

 

Hehe :lol: Om jeg ser ser rett at det er en Hilux, og av samme typen som en av de vi har på jobb, så sitter faktisk planet rimelig løst på de. Den på jobb her har de faktisk klart å kjøre kassen av flere ganger :lol: På de eldre og de nyere så sitter den bedre fastskrudd.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Hehe :lol: Om jeg ser ser rett at det er en Hilux, og av samme typen som en av de vi har på jobb, så sitter faktisk planet rimelig løst på de. Den på jobb her har de faktisk klart å kjøre kassen av flere ganger :lol: På de eldre og de nyere så sitter den bedre fastskrudd.

Hjelper ikke at boltene i front manglet skive, så hele planet står å hopper :P

Link to comment
Share on other sites

Stilig!

 

Men du, fonten på bloggen din er HORRIBEL i Opera. Mangler flere punkter/pixler bokstavene.

MY13 Mustang Shelby GT500
MY20 Volvo V60 T8, MY12 MB C63 AMG, '66 Mustang HT ProTouring
'15 Ranger Wildtrak ,'80 Mazda RX-7 13bt, '88 Sierra Sedan Cosworth 2wd, - '90 Sierra Sedan DOHC - '81 Ford Granada 2.3L

Link to comment
Share on other sites

Stilig!

 

Men du, fonten på bloggen din er HORRIBEL i Opera. Mangler flere punkter/pixler bokstavene.

Har hørt det fra 2 stykker før, skal skiftes ut med tid og stunder. Midlertidig løsning får bli å holde ctrl inne og rulle på musehjulet

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...