Jump to content

Vestford 2012


xr4ti

Recommended Posts

Om det er noen fra Sandefjord som skal så møt opp på Shell Foksrød v/OBS kl 1050 så henger vi oss på de som kommer fra Larvik.

 

Værmeldingen ser ganske bra ut også :)

 

 

 

Hvem melder været for deg.???? her regner det i hvertfall. usikker på om jeg skal gidde å dra hvis det regner.

86 Sierra RS Cosworth

75 Ford Taunus 2d 2,0ist "under construction"

79 Mercedes 309d

10 Renault Laguna

12 Ford Mondeo Titanium 2.0tdci

Link to comment
Share on other sites

Fikk ikke tatt bilder i dag, til det må man ha kamera, og det lå igjen hjemme desverre.

Var mange fine biler der i år også men morgenregnet gjorde nok at sitt til at ikke like mange kom i år som tidligere år. Mange P,M Tanuser og selvfølgelig Granadaer i bøtter og spann.

Cosworter var det også, 2 sedaner, 2 Vingebiler og 2 EscCoser. Noen fine rodder, flere US Ford og en -68 OSI. Dette var noe av det jeg så på i dag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle gjerne vært der. Men hadde ikke tid. Er jo ikke så langt fra Kongsberg til Vestfold. Håper å få kommet på et treff snart

Edited by lydmikser

86 Sierra XR 4X4 2,8i V6 (Rosso) red(combi)(gitt opp dessverre, var alt for mye jobb med denne)
98 306 1,6i XRB16 (litt usikker men tror det er Midnight Blue) (STV)(solgt)
06 Focus 1,6 TDCi Ghia MS design Moondust Silver (stv) (solgt)                                                                                                                                    09 Focus 1,6 TDCI Titanium Panter Svart. (solgt)                                                                                                                                                              15 Focus 1,0 sport ( combi) Brisbaine brown

 

166835304_10158799389636117_4052469844398628855_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...